Kundassistenter till Gavlegårdarna i Gävle

Kundassistenter till Gavlegårdarna i Gävle

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Gavlegårdarna är ett av Sveriges största bostadsbolag inom allmännyttan. Var tredje Gävlebo bor i våra bostäder som finns spridda över hela kommunen. Vi som jobbar här drivs alla av bolagets vision – Känn dig hemma. Den innebär att hyresgäster och medarbetare, men också Gävles invånare ska trivas med och hos oss. I hundra år har Gavlegårdarna bidragit till en bra livsmiljö för Gävleborna. Det ska vi fortsätta med. När staden nu växer ska vi förvalta de bostäder vi har samtidigt som vi bygger många nya. Gavlegårdarna ska bidra till utvecklingen som säkrar framtidens bostäder.


Vi söker nu två Kundassistenter till Kundcentrum!


Kundcentrum hos Gavlegårdarna är indelat i två grupper – kundservice och bostadsuthyrning och vi är tillsammans 28 medarbetare. Kundservice är 15 medarbetare och är den grupp som du kommer att tillhöra. Din närmsta chef blir Teamledaren för kundservice. 


Kundcentrum är en serviceorganisation och våra kunders – ”en väg in” till Gavlegårdarna. Vi lyssnar in kunden och med vår kunskap löser vi kundernas direkta behov. Ett gott bemötande är det som gör skillnaden då själva mötet med oss både hjälper kunden men också kan få människor att må bättre. 

Ansvarsområden
Som Kundassistent har du daglig kontakt med våra kunder. Du bemannar receptionen likväl som telefon och mail. Det är ett omväxlande arbete där du har många sociala kontakter vilket innebär att du behöver tycka om att träffa människor och vara nyfiken på din omgivning. 


På ett välkomnande, omtänksamt och mänskligt sätt tar du emot våra kunders ärenden och löser dessa inom ramen för de rutiner och processer som gäller samtidigt som du säkerställer att kunden förstått och accepterat lösningen. Det är du som ger rätt service, vid rätt tillfälle och på rätt sätt till alla kunder. För oss handlar det om tillgänglighet, service och kommunikation.


Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är:
Svara på allmänna frågor om uthyrning och att söka bostad
Ta emot kunders frågor och utifrån det hjälpa kunder med tillhörande behov
Ge statusinformation om pågående ärenden
Nyckel- och tagghantering
Betalningsärenden, såsom hyresbetalningar, underhåll- och tillvalsbeställningar
Hantera avtal för fordonsplatser och förråd 
Uppsägningar av bostad, fordonsplats och förråd 


Arbetstider
Anställningsform: Tillsvidareanställning
Omfattning: Heltid
Tillträde: Enligt överenskommelse
Arbetstid: Dagtid

Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet av kundservice och att jobba i en organisation som sätter kunden i fokus. Har du även erfarenhet av bostadsbranschen så är det fördelaktigt men inget krav.


Då du har mycket kontakt med våra kunder vill vi att du är bra på att kommunicera, lyssna och visa empati. Du utstrålar glädje, enkelhet och engagemang i varje kundmöte vilket ställer administrativa krav på att du tydligt kan uttrycka dig i tal och skrift.


För att lyckas i rollen är du öppen och positiv som person och du tycker om att arbeta tillsammans i en grupp. Du är noggrann och ansvarstagande och kan självständigt se vilket arbete som behöver utföras. Det handlar till stor del att leva som du lär och att du föregår med gott exempel då vi alla är inspirationskällor för varandra. 


Vi ser att du som söker har gymnasial utbildning eller motsvarande erfarenhet som vi som arbetsgivare bedömer likvärdig. Du innehar också B-körkort samt god datavana. 


Vi lägger stor vikt på dina personliga egenskaper i denna rekrytering.
 
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
Senast 2021-11-23 önskar vi få din ansökan. 


För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta:
Nathalie Löfvenmark, Rekryteringskonsult, nathalie.lofvenmark@randstad.se



Om företaget
Vi tror att alla har något värdefullt att bidra med. Vi är en blandad grupp med jordnära och varma människor som brinner för att alla ska känna sig hemma hos oss. Vi kommer från olika delar av världen och är i olika åldrar men vi delar samma arbetsplats och finns där för varandra. Vi jobbar hårt men har kul under tiden. Våra värderingar hjärta och hjärna hjälper oss att skapa en kultur på arbetsplatsen som vi alla känner oss stolta och delaktiga i. Vi letar efter människor som delar vår positiva attityd och våra värderingar.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 november 2021
  • Ansök senast: 23 november 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024