OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Alberts Städservice AB tillhandahåller städtjänster för privatpersoner och företag. Företaget jobbar med lokalvård, hemstädning och flyttstädning. Vi har vårt säte i Västra Frölunda och på vårt trevliga kontor är vi dagsläget 17 personer som brinner för sitt arbete. Merparten av de som jobbar på kontoret är unga och det är en lättsam och modern atmosfär på företaget. Företaget har vuxit snabbt och vi söker alltid kompetent personal som vill vara med utveckla företaget. Vi söker dig som ska bli vår nya kundbesökare på heltid. Du kommer att ha tillgång till egen bil, telefon, dator och genomför besöken ute hos kund. Du är stresstålig, lösningsorienterad och noggrann. Du behärskar svenska i tal och skrift och med fördel även engelska.
Ledord:
- Noggrannhet
- Säljfokus
- Flexibilitet
- Lösningsorienterad Företaget växer och söker nu en person som ska arbeta med att besöka nya kunder som skall påbörja sin abonnemangstjänst. Tjänsten innefattar mycket kundkontakt därmed är ett professionellt kundbemötande av vikt; detta genom ett vårdat yttre och en stor social kompetens.
Efter att våra kunder hört av sig till oss så bokar vi alltid inför första städningen en besök tillsammans med kunden, det är detta besök som kundbesökaren gör och går igenom på plats vad som ingår i tjänsten, ekonomiinformation, hur vår kundtjänst ser ut. Vi pratar alltså inte om att besöka "kalla" kunder utan enbart besök hos kunder som önskat att påbörja sin städtjänst. Här kan rätt person göra ett härligt intryck hos kunder genom att vara tydlig, säljande och genuin.
Personen vi söker:
- Ska inneha körkort. Bil tillhandahåller vi.
- Ska behärska svenska och kunna göra sig förstådd på engelska.
- Ska vara flexibel och anpassningsbar och alltid hitta bra lösningar för våra kunder.
- Ska vara van användare av dator, telefon, sms, mail.
Tjänsten är en heltidstjänst med fast månadslön samt bonus efter provanställningsperioden, kontorstid 8-17.
#jobbjustnu
Kontaktpersoner på detta företaget
Karolina C