OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du effektiv, positiv och serviceinriktad och strävar efter att leverera en positiv kundupplevelse? Då har vi jobbet för dig på Telge Bostäders kundcenter! Det här är ett vikariat på 1 år, med stor chans till förlängning.
Så här säger Lena Hansson, chef för kundcenter, om rollen: I rollen som kundcentermedarbetare svarar du på våra hyresgästers frågor och registrerar felanmälningar i vårt fastighetssystem.
Ärenden kommer huvudsakligen in via telefon och mail. Eftersom Kundcenter också bemannar Telge Bostäders tre distrikts receptioner ingår det även tjänstgöring i receptionen. I receptionen kommer det in hyresgäster som har frågor, ska välja tillval till sin lägenhet, vill göra felanmälningar eller bara har synpunkter. Man hjälper också till vid omflytt (hyresgäster som flyttar ut respektive in. Vi jobbar efter ett rullande schema och varvar pass i telefonen med pass i receptionen.
Arbetstiderna är förlagda under vardagar mellan 08:00-17:00. Kundcenter sitter jämnt fördelat i Lina Hage, Brunnsängscentrum eller i Hovsjö hub. (vi roterar både roller och distriktskontor efter behov)
Vi är Telge Bostäder Telge Bostäder är mer än bara tak, golv och väggar. Vi förvaltar, bygger och utvecklar socialt, ekologiskt och ekonomiskt hållbara hem för framtiden. Just nu jobbar vi extra mycket med att komma närmare våra hyresgäster – en utvecklingsresa vi hoppas du vill vara med oss på! Vi är också HBTQI-certifierade och jobbar aktivt med inkludering, mångfald och social hållbarhet.
Vår önskelista Vi är nyfikna på dig! För att vara aktuell till den här tjänsten bör du ha fyllt 20 år, ha en gymnasieutbildning, samt ha någon erfarenhet av administration eller kundservice per telefon och mail, eller så har du tidigare arbetat i en reception. Det är bra om du har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, gärna inom fastighetsbranschen, och brinner för att leverera god service. Du bör även ha körkort eftersom det kan ingå besök ute i våra distrikt.
Som person är du lösningsorienterad, stresstålig, lättlärd och kommunikativ och kan hantera flera saker samtidigt. Du är en flexibel och noggrann relationsbyggare och har förståelse för kundens behov. Du behöver också känna igen dig i våra kärnvärden öppen, enkel, personlig och modig. Bra svenska och engelska i tal och skrift, dator- och systemvana och goda kunskaper i Officepaketet är andra förmågor som behövs för den här tjänsten.
Hör av dig idag! Vänta inte, vi vill veta mer om dig! Vi gör intervjuer löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så ansök därför så snart som möjligt, allra senast den 30 april 2023.
Ta kontakt Vill du veta mer om tjänsten, kontakta Lena Hansson, chef för Kundcenter på lena.hansson@telge.se. Har du frågor kring rekryteringsprocessen, kontakta Linda Smedenborn, HR-strateg, på 08-550 212 75. Fackliga kontaktpersoner är Sanne-Liv Olsen för Vision och Anders Lindgren SACO, du når båda på 08 550 220 00.
Vi har redan gjort vårt medieval och vill inte bli kontaktade av andra säljbolag.
Våga välja Telge Kom och jobba i expansiva och färgstarka Södertälje kommun! Här väntar 100 000 invånare på att du ska göra skillnad i deras vardag, och 870 medarbetare väntar på sin nya kollega. Telge är leverantören med en hel kommun som både arbetsgivare och kund. Vi är koncernen som ger det mesta av det bästa inom bostäder, fastigheter, energi, nät, tillväxt, återvinning, hamn, inköp och science center. Som förvandlar vår vinst till Södertäljebornas, bokstavligen och dagligen, för att skapa ett bättre, smartare och mer hållbart samhälle än någonsin. Frihet under ansvar, karriärsutveckling, kollegial gemenskap, bra förmåner och lean-tänk. Det är saker som våra medarbetare gillar lite extra med att jobba just hos oss.
Kontaktpersoner på detta företaget
Veijo Stenbäck
550 298 07
Jari Koskinen
08-550 298 03
Charlotte Dannefalk
Marie Reinius
Sven Strand
Maria Stenbäck
Lisbeth Näsdal
Ida Södersten
Petra Härnwall
Lars Gustafsson