OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Drivs du av att utveckla människor och affärer, skapa tillväxt och bidra till ett mer hållbart byggande? Vi söker dig som kan utveckla vårt kundcenter i Frihamnen.
Om rollen
Vi vill flytta fram positionerna ytterligare på marknaden och söker därför dig som drivs av att arbeta proaktivt för att bidra till att Lambertsson blir kundens självklara val av partner i branschen. Rollen kommer i hög grad att vara kundorienterad. Tid och utrymme kommer att finnas att bearbeta ditt befintliga nätverk men även skapa nya kundrelationer som hjälper oss att ta oss till vårt övergripande tillväxtmål.
Som kundcenterchef har du det övergripande personal-, budget- och resultatansvaret för kundcentret. På kundcentret har du 3 direktrapporterande. Du ansvarar för att utifrån våra mål utveckla såväl verksamheten som ditt team med fokus på lönsam tillväxt, en hög servicenivå, och en arbetsplats där medarbetarna utvecklas och motiveras.
Om dig
Vi söker dig som har förmågan att stötta, inspirera och leda personalgruppen mot uppsatta mål och utveckla affären. Du skulle beskriva dig som en kundfokuserad person som drivs av att göra affärer. Du har god förståelse och insyn i projektens ekonomiska mål och förutsättningar. Du kan balansera kostnadsmedvetenhet med kunddialog och affärsmässighet. B-körkort är ett krav.
Kontaktperson
Regionchef Tobias Kvick, 0733-37 60 75
Om företaget
Lambertsson är det personliga företaget där människan är i fokus. För oss är det viktigt att vara delaktiga, ha möjlighet att påverka och utvecklas på jobbet. Vi erbjuder en trygg anställning i en organisation som förenar det lilla företagets dynamik med det stora företagets resurser och möjligheter.