OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som vill skapa kundupplevelser i världsklass!
Om oss
Vi bryr oss" är vår värdegrund och den genomsyrar allt vi gör på Holmgrens Bil. Den står för hur vi bemöter våra kunder och varandra. Våra ledstjärnor i vardagen är Glädje, Respekt, Ansvar och Sparsamhet.
Våra mest framgångsrika medarbetare har en stark drivkraft att hjälpa kunder och kollegor att hitta bra lösningar. Utöver det är våra mest framgångsrika medarbetare teamspelare som skapar arbetsglädje och har ett högt fokus på resultat och affärsmässighet.
Om dig
Vi söker nu dig som brinner för kundrelationer och ger det där lilla extra för att hjälpa våra kunder. Vi ser att du är en nyfiken och initiativtagande person som inte räds förändringar. Vi befinner oss i en utvecklingsfas så det är viktigt att du är flexibel och kan se lösningar och möjligheter.
Du är snabblärd och arbetar bra både självständigt och i team. Du har förmåga att arbeta noggrant och strukturerat även i situationer med högt tempo och du är bra på multitasking. Har du erfarenhet från arbete med att effektivisera processer är det ett plus. Vi värdesätter kundservicevana och det är meriterande med erfarenhet av att ringa proaktiva samtal.
Om jobbet
Som kundcenterhandläggare hos oss är du med och utvecklar sättet vi bemöter våra kunder på, nu och i framtiden, och fungerar som en ambassadör för Holmgrens Bil. Du kommer att jobba nära våra kunder i servicefrågor från början till slut.
Du servar våra kunder och jobbar proaktivt för att skapa affärsmöjligheter med både befintliga och potentiella kunder. I Kundcenter jobbar vi med kundprocesser i en modern miljö där vi erbjuder service via telefon, mejl, chatt och övriga digitala kanaler.
Vi strävar efter att erbjuda bästa möjliga service och välkomnar nya idéer. Du får jobba i ett engagerat team där möjligheterna är många och glädjen är stor.
Tjänsten är heltid tillsvidare med sex månaders provanställning.
Ansökan
Ansök senast 18 april 2022. Vid frågor kontakta Patrik Jaensson, Servicemarknadschef på telefon +46 480-40 86 45. Vi arbetar löpande med urvalsprocessen, så vänta inte med att ansöka då tjänsten kan bli tillsatt före sista ansökningsdatum.
Välkommen med din ansökan!