Arbetsbeskrivning
Bilmånsson är återförsäljare av Volvo, Renault, Dacia och Hyundai.Vi är idag ca 350 medarbetare och finns i Eslöv, Hörby, Ängelholm, Kristianstad, Sjöbo, Ystad, Simrishamn, Klippan och Lund.
Vi säljer bilar och bilrelaterade kringtjänster som ger kunden ett bekvämt och miljövänligt bilägande. Vi strävar efter att vår personal skall känna arbetsglädje och genom engagerat uppträdande värna om företagets traditioner samt spegla våra kärnvärden hjärta & kompetens. Vårt mål är att ha Bil-Sveriges nöjdaste kunder och engagerade medarbetare varav vi ständig har fokus på vårt personal, kvalitets- och miljöarbete.
Vill du vara med och utveckla Bilmånssons kundresa?
Bilbranschen är inne i ett av sina mest intensiva och spännande skeden någonsin med många tekniska lösningar på gångi närtid. Elektrifiering och nya sätt att äga bil är en del av en intressant och positiv förändringsresa framåt!
En sak är dock säker, för att lyckas i framtiden behöver vi fortsätta skapa långsiktiga kundrelationer, vårda våra nätverk och ge kunderna världens bästa service.
Vill du vara med oss på denna spännande resa? Nu har du chansen då vi söker Kundcentermedarbetare till Bilmånsson i Eslöv!
Ditt uppdrag
SomKundcentermedarbetare har du en central roll på Bilmånsson och vi finns idag i Ängelholm, Eslöv, Kristianstad och Ystad. Vi supporterar alla anläggningar ocharbetar nära både bilförsäljningen och servicemarknad. Dagarna innehåller fleravarierande arbetsuppgifteroch du kommer att ingå i ett multifunktionellt team som arbetar dynamiskt överortsgränserna.
Vår vision är att haSveriges nöjdaste kunderoch som Kundcentermedarbetare har du en väldigt viktig del i det målarbetet, eftersom du på olika sätt är delaktig genom hela kundresan. Det är ett varierat och roligt jobb för dig som är utåtriktad och kundorienteradsamtbrinner för försäljning, god service och nöjda kunder!
Som medarbetare hos oss påBilmånsson blir du en del av ett härligt gäng med bra sammanhållning där alla hjälper alla.
Arbetsbeskrivning
Vara Bilmånssons främsta ambassadör både fysiskt och digitalt samt bidra till en proaktiv kundservice
Mottagning och utlämning av bilar
Bokning av skadebesiktning samt enklare rådgivning i skadeärende
Hjälpa kunder med uppkopplade tjänster
Administrera och hyra ut bilar via Hertz
Digital tillgänglighet (telefoni, chatt och e-mail)
Försäljning, rådgivning och underhåll av service och tvättabonnemang
Däckförsäljning och tidsbokning
Försäljning av butikssortiment samt enklare reservdelar
Event och diverse övriga administrativa arbetsuppgifter
Personliga egenskaper
Utåtriktad och kundorienterad
Brinner för försäljning och god service
Hög digital kompetens och bra på att formulera dig i tal och skrift
Stresstålig
Lösningsorienterad och flexibel
Du har ett professionellt och trevligt förhållningssätt mot kunder ocharbetskollegor
Du är en lagspelare samtidigt som du är van och gillar att ta ansvar och arbeta självständigt
Anställningsform, omfattning och placeringsort
Anställningen är ett föräldravikariat till och med september 2025, heltid med placering i Ystad. Krav på B-körkort.
Arbetstider
Måndag till fredag, rullande arbetstider mellan kl. 7-18. Arbete kvällstid (hemifrån) cirka 2 gånger per månad. Helgarbete kan förekomma vid event.
Information och kontaktpersoner
För mer information eller frågor angående tjänsten kontakta Jessica Melin, Kundcenterchef på jessica.melin@bilmansson.se
Ansökan
Sista ansökningsdag är den 19/9 och vi rekryterar löpande så vänta inte med din ansökan.
Ansökningar tas endast emot via vårtansökningsformulär på hemsidan!
Varmt välkommen till Bilmånsson