Kundcentermedarbetare deltid - Konsultuppdrag Stockholm

Kundcentermedarbetare deltid - Konsultuppdrag Stockholm

Arbetsbeskrivning

Isaksson Rekrytering Bemanning söker en Kundcentermedarbetare till sin egen konsultverksamhet som kan arbeta extra vid behov. Du kommer bli anställd hos Isaksson Rekrytering Bemanning och uthyrd till vår kund i Stockholm. Vi söker dig med tidigare erfarenheter som Kundcentermedarbetare. För att kunna matchas mot detta uppdrag behöver du vara studerande eller ha en annan huvudsaklig sysselsättning. Välkommen med Din ansökan redan idag!

Vi erbjuder
Isaksson Rekrytering Bemanning är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal.
Som anställd konsult hos oss omfattas Du av gällande kollektivavtal och dessa aktuella villkor gällande t.ex. lön, semester, försäkringar och tjänstepension. 
Vi erbjuder Dig chansen att arbeta hos våra kunder, stora välkända företag i bygg och fastighetsbranscherna. 
Som en hjälp att lyckas i Dina uppdrag hos oss har Du en mycket engagerad konsultchef som alltid agerar stöd och bollplank. 
Isaksson Rekrytering Bemanning har kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö. Vi bemannar och rekryterar över hela Sverige.

Om tjänsten
Som kundcentermedarbetare ansvarar Du för att alltid ge högsta möjliga service via telefon och mejl. Du tar aktivt ansvar för att det dagliga arbetet i Kundcenter flyter smidigt.
Exempel på arbetsuppgifter:
• Besvara inkommande samtal och mejl
• Övriga administrativa arbetsuppgifter

Uppdragsperioden är from 1 juli 2021 – 30 januari 2022 och omfattningen är ca 20h/v. Krav finns från kunden att alltid kunna arbeta heldag på måndagar och förmiddagar tisdag - torsdag. Vid behov kan eftermiddagar och även fredagar förekomma. Under introduktionen som är ca 2 veckor är omfattningen 35h/v. Du behöver ha en stabil internetuppkoppling i hemmet eller på annan plats då arbetet pga. Covidpandemin till större del är förlagd till att sköta arbetet från en lugn arbetsplats i hemmet. Man ska även kunna ta sig till arbetet på ett säkert sätt under delar av introduktionsveckorna. På arbetsplatsen är det ett krav att bära munskydd förutom vid ensamarbete i eget rum.

Kvalifikationer
Vi söker Dig som är öppen, utåtriktad, engagerad och har en stark känsla för service.
Du har en god administrativ förmåga och bra kunskaper i Office-paketet. Erfarenhet av att använda olika program och CRM är ett krav. Vi ser att du har tidigare erfarenhet av arbete av kundtjänst och från fastighetsbranschen.

• Tidigare arbetslivserfarenhet av servicetjänster och med telefonen som verktyg är ett krav
• Erfarenhet av att ta emot och registrera kundärenden.
• Har goda erfarenheter av att hantera missnöje och svåra samtal
• Erfarenhet av kundkontakter via chatt och sociala medier är meriterande
• Kunna följa och tillämpa rutiner och skriftliga anvisningar.
 
Övriga krav
• Du är studerande eller har en annan huvudsaklig sysselsättning
• Flytande svenska i tal och skrift samt kunna uttrycka sig väl i tal och skrift på engelska.
• God administrativ förmåga.
• God datorvana samt kunskap i MS Office.

Vi fäster stor vikt vid Dina personliga egenskaper, Ditt engagemang och Dina drivkrafter. Det är viktigt att Du har ett positivt förhållningssätt, är lyhörd och lyssnar på Din omgivning samtidigt som Du är kommunikativ. Du är självgående och tar egna initiativ men har inga problem med att samarbeta med andra.

Ansökan
Intervjuer och urval sker löpande, så skicka gärna in Din ansökan så snart som möjligt på vår hemsida. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via mejl. För frågor kring tjänsten kontakta ansvarig Konsultchef Sofia Gaard 076-309 20 00 sofia@isakssonrekrytering.se

Isaksson Rekrytering Bemanning AB arbetar över hela Sverige med rekrytering och uthyrning av kompetent personal främst inom fastighet, teknik, energi, bygg samt ekonomi/administration. 
Isaksson Rekrytering Bemanning är ett auktoriserat bemanningsbolag hos Kompetensföretagen-Svenskt Näringsliv-Almega
Vi är medlemmar i Byggföretagen, (f.d. BI).

Artiklar i detta ämnet

  1. Gratis kontantkort - Hur då?

Kontaktpersoner på detta företaget

Amanda Jansson
070-149 25 03
Ira Isaksson
0704 85 75 59

Sammanfattning

Postadress

Gustavslundsvägen 147 1tr
Bromma, 16751

Liknande jobb


Telefonist/Receptionist till Regionens kontaktcenter i Östersund

Telefonist/Receptionist till Regionens kontaktcenter i Östersund

14 november 2024

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024