Kundcentermedarbetare för uppdrag till Helsingborgshem!

Kundcentermedarbetare för uppdrag till Helsingborgshem!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Vi söker nu en engagerad och serviceinriktad person till Helsingborgshems kundcenter. Uppdraget är med start omgående och 6 månader framåt, med möjlighet till förlängning. Har du erfarenhet av att ge kundservice i världsklass och har god digital kompetens? Då är detta tjänsten för dig! Sök redan idag, urval och intervjuer hålls löpande.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Du kommer att ingå i ett team på 13 personer där ni är den första kontaktvägen in till Helsingborgshem. Tillsammans hjälps ni åt med att varje dag hantera en mängd inkommande ärenden via telefon, mejl, chat och besök. Ni arbetar med högt kundfokus och det är av största vikt att varje kund bemöts på ett positivt, professionellt och välkomnande sätt. Här kommer du i första hand att vara ansvarig för inkommande besök till vårt kundcenter.

Till kundcenter vänder sig befintliga och blivande kunder med alla typer av boenderelaterade frågor. Såsom att ta emot felanmälan, hjälpa till med hyresfrågor, besvara frågor kring uthyrning och pågående intresseanmälningar. Även ärenden gällande digitala passagebrickor, bokning av övernattningsrum och mycket mer.
Utöver ovan så hjälper vi även kunder när det är dags för underhåll av bostaden i form av nya tapeter, golv och köksluckor samt beställning av tillval.

Du kommer att arbeta på Helsinborgshems nybyggda kontor på Drottninghög som ligger cirka 10 minuter med buss från Knutpunkten. Arbetet är förlagt måndag till fredag under kontorstider.



Vem är du?
Du har en avslutad eftergymnasial utbildning inom relevant område, gärna inom service eller fastighet alternativt motsvarande erfarenhet av att arbeta med kundservice. För att vara rätt för tjänsten har du även en god administrativ förmåga, goda datorkunskaper samt talar och skriver flytande svenska och engelska.

Som person har du en stor känsla för service och har förmågan att skapa bästa möjliga kundupplevelse för varje enskild kund. Vidare ser vi att du är tillmötesgående, trygg i dig själv, har lätt för att skapa relationer och bra på att samarbeta med andra. Du är ansvarsfull, flexibel och anpassar dig enkelt till nya situationer och förutsättningar. Du gillar att arbeta mot gemensamma mål och gör ditt yttersta för att bidra till goda resultat.



Om verksamheten
Helsingborgshem är ett modernt bostadsföretag med 12 000 hyreslägenheter i över 30 bostadsområden. Vi ägs av Helsingborgs Stad och var femte Helsingborgare har sitt hem hos oss. Vår verksamhet är viktig för att staden ska växa och vara attraktiv för en mångfald av människor. Därför strävar vi efter att utveckla boenden, stadsdelar och service som matchar olika livsstilar och behov. Vi vill att våra kunder ska känna sig stolta. Stolta över sin bostad, sitt område och sin stadsdel - och över Helsingborg. Vi är 230 medarbetare som genom ett öppet och aktivt förhållningssätt vill möta våra kunders drömmar om livet hemma. Både idag och imorgon. Läs gärna mer om oss på www.helsingborgshem.se.


Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Marie Noren

Anna Tannerfalk
040-6433937
Anna Tannerfalk

Peder Bjursten
073-944 54 60
Marie Engdahl
0721-880213
Marie Norén
072-0742012
Disa Fanto Börjesson
040-6433936
Peder Bjursten
+46 73 944 54 60
Disa Fanto Börjesson

Disa Fanto Börjesson
0766-775336

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Malmö AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 oktober 2022
  • Ansök senast: 31 oktober 2022

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024