OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi fortsätter att växa och behöver bli ännu fler!
Nu söker vi dig som vill jobba i vårt kundcenter och bli en del i vårt härliga team.
Bonnier News Local är Sveriges ledande lokala mediekoncern och omfattar mer än 40 varumärken som levererar lokala nyheter genom dagstidningar, nyhetssajter, appar och gratistidningar. Bonnier News Local ingår i Bonnier News.
Vi söker dig som trivs i en fartfylld miljö med mycket att göra. Du är social, noggrann och förstår att stort engagemang och ett gott bemötande är avgörande för att ha nöjda kunder. Din arbetsmoral är hög och du har en positiv inställning och är lösningsorienterad. Att vara ansvarsfull och lyhörd för sin omgivning är en viktig egenskap för att trivas i gruppen. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Arbetet består av att hantera olika ärenden och ge support till kunder via chatt och telefon i en kundtjänst. Du kommer att få en gedigen utbildning kring företagets produkter och tjänster för att kunna bistå kunden på bästa sätt. Som person är du driven och har en utpräglad servicekänsla. Då du i tjänsten kommer hantera flera olika ärendehanteringssystem behöver du ha god datavana och behärska svenska språket väl i tal och skrift.
Arbetstiden är dagtid kl.8.00-17.00, måndag till och med fredag. Arbetsplatsen ligger centralt i Örebro.
Tjänsten är till att börja med en bemanning via Best Bemanning & Rekrytering men kan leda till en anställning på företaget. För mer information är du välkommen att kontakta Ulrika Goldkuhl på telefon 019-12 60 01, ulrika.goldkuhl@bestbemanning.nu.
Registrera din ansökan bestående av personligt brev samt din CV, dock senast den 2 oktober 2022.Urval kommer ske löpande, så vänta inte utan sök redan idag!