Kundcentermedarbetare till bostadsbolag!

Arbetsbeskrivning

För vår kunds räkning söker vi en kundcentermedarbetare med dokumenterad god erfarenhet av kundmöte via telefon och i digitala kanaler som chatt och mejl. Uppdraget kan även omfatta arbete över receptionsdisk vilket innebär att man behöver arbeta på plats på ett av vår kunds kontor. Uppdraget är på heltid och förväntas starta den 16:e Januari 2023 och pågå t.o.m. den 30:e Juni 2023. Det finns även goda möjligheter till anställning efter uppdragsperiodens slut.

Uppdragsbeskrivning
Vår kund söker en kundcentermedarbetare på heltid till deras kundcenter placerat i Vällingby centrum. För att axla rollen som kundcentermedarbetare bör du trivas med mycket kundkontakt och ge kundservice i världsklass. Vår kunds verksamhet befinner sig i en ständig utveckling där medarbetarna ges chans att utvecklas och efter introduktionen på 4 veckor förväntas både dina personliga och verksamhetens övergripande mål att uppfyllas.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Kundmöten via telefonen

- Registrera ärenden

- Boka in hembesök för våra hyresgäster

- Bemöta kunder via mail

- Viss receptionstjänst kan förekomma på något av vår kunds distriktskontor

Hemarbete förekommer och i nuläget arbetar vår kund 2-3 dagar i veckan på kontoret. Under introduktionsperioden arbetar du varje dag på kontoret.

Din profil
Vi söker dig som har en avslutad gymnasieutbildning, god systemvana samt erfarenhet av att ha telefon och dator som verktyg. Du brinner för kundmöten och har erfarenhet av att hantera missnöjda kunder på ett bra sätt. Du har en god självkännedom, är lyhörd, kommunikativ, resultatorienterad och handlingskraftig. Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift är ett krav.

Mediterande är om du har erfarenhet inom fiber/bredband eller arbetat inom fastighetsbranschen tidigare.

Som person är du orädd och blir inte stressad av att se en telefonkö växa utan arbetar strukturerat och effektivt med hög kvalitet. Vår kunds verksamhet är under ständig utveckling och du bör därför tycka om att gilla att arbeta i ständig förändring och utveckling och bidrar gärna med förslag och idéer.

Personliga egenskaper:
Gott omdöme och självkännedom
Stabilitet och professionalism
Initiativtagande, effektiv, självgående och strukturerad
God samarbetsförmåga
Pedagogisk och lösningsorienterad

Övrig information

- Start: 16:e Januari 2023

- Placering: Vällingby

- Omfattning: Heltid

Ansökan
Låter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en intervju hos oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos vår kund. Referenstagning på slutkandidater är en del av processen.

Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till Sanna Jurén på 0728978265.

Artiklar i detta ämnet

  1. Gratis kontantkort - Hur då?

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Devotum
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 januari 2023
  • Ansök senast: 16 januari 2023

Liknande jobb


Telefonist/Receptionist till Regionens kontaktcenter i Östersund

Telefonist/Receptionist till Regionens kontaktcenter i Östersund

14 november 2024

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024