Kundcentermedarbetare till bostadsföretag i Halmstad

Kundcentermedarbetare till bostadsföretag i Halmstad

Arbetsbeskrivning

Är du en mästare på administration och vet vad ett riktigt gott bemötande innebär? Har du några års erfarenhet av serviceyrken och är redo att påbörja en ny tjänst omgående? Då har vi ett roligt uppdrag som väntar!
Om tjänsten
Perido är på jakt efter en kundcentermedarbetare för ett uppdrag hos vår kund, ett företag som förvaltar bostäder. Tjänsten är placerad på deras kontor i Halmstad.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundcentermedarbetare får du verkligen utrymme för din sociala och utåtriktade sida. Arbetsuppgifter som förekommer i rollen är att:
Välkomna hyresgäster fysiskt på kontoret
Ta emot, fråga, dokumentera ärende och fördela till rätt person
Vara behjälplig med beställningar gällande inre underhåll av hyresrätter
Granska och kontrollera fakturor

Utöver detta tillkommer en del administrativt arbete.


Dina egenskaper
Vi tror att du som lockas av den här rollen har tidigare erfarenhet av service där du har haft mycket kundkontakt och utvecklat ett proffsigt bemötande. Ditt arbetssätt karaktäriseras av kundfokus, initiativtagande och en lösningsorienterad inställning. Du trivs när tempot är högt, när du får ta eget ansvar och skapa goda resultat. Här erbjuds du med driv och engagemang möjligheten att bli en del av ett härligt team.
Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag, vi asver tillsätta tjänsten omgående!
Vi söker dig som har:
Avslutad gymnasieutbildning
Tidigare erfarenhet av servicerelaterat yrke
Grundläggande ekonomisk förståelse (avstämning/kontroll av fakturor)
Goda kunskaper i MS Office
Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift, även på engelska

Plus i kanten:
Tidigare erfarenhet av arbete med bostadsfrågor

Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag 6 månader med chans till förlängning. Tillträde 2020-11-02.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig. Ange tjänsten referensnummer 31979 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 oktober 2020
  • Ansök senast: 22 november 2020

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024