Kundcentermedarbetare till fastighetsbranschen

Kundcentermedarbetare till fastighetsbranschen

Arbetsbeskrivning

Gillar du ett jobb med stor variation i de dagliga arbetsuppgifterna? Vill du vara med i ett team som tycker om att ha roligt på jobbet och samtidigt ge riktigt bra service till kunderna? Då ska du söka tjänsten som kundcentermedarbetare till vår kund inom fastighetsbranschen.

Just nu befinner sig vår kund mitt i en spännande utveckling där de strävar efter att ge sina hyresgäster den sköna känslan av att komma hem. Den digitala utvecklingen av verksamheten och kundrelationen är en viktig del för att nå deras mål. Som kundcentermedarbetare har du stora möjligheter att kunna bidra och påverka utvecklingen.



Dina arbetsuppgifter

Tillsammans med fem kollegor arbetar du i en kundnära roll där du möter kunder via telefon, mejl, chatt och personliga besök. Frågorna från kunderna kan röra allt från felanmälan på en diskmaskin till frågor om betalning av hyra eller nyckelutlämning. En del frågor kan du svara på direkt och i andra fall tar du emot information, upprättar ett ärende och skickar det till andra kollegor som tar över ärendet och kundkontakten.

Avdelningen är relativt nystartad med ett team på fem medarbetare och en chef, där ni kommer fokusera på att utveckla arbetssätt och nya vägar att möta kunderna



Vem är du?

För att lyckas i rollen som kundcentermedarbetare behöver du vara kommunikativ, ansvarsfull, positiv och motiveras av att bidra till den sköna känslan att komma hem. Du gillar att möta olika typer av människor och på ett pedagogiskt sätt skapa förutsättningar för goda möten. Du har förmågan att snabbt sätta dig in i kundernas olika situationer och inger förtroende. Du gillar när den ena dagen inte är den andra lik, har förmåga att skapa struktur och kan hantera flera uppgifter parallellt. Du ser lösningar där andra ser problem och är öppen för att hitta nya vägar framåt. Det är viktigt att du har en god IT-vana.

För tjänsten krävs att du har mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift och har en avslutad gymnasieutbildning. Vi ser gärna att du har arbetat i 2-3 år med kundservice tidigare. Vidare är det meriterande att ha utbildning eller erfarenhet av fastighetsbranschen, exempelvis som mäklarassistent eller motsvarande.



Vad kan vi erbjuda dig?

Du kan välja att arbeta mellan kl 07.00-16.00 eller 07.30-16.30. Arbetstiden är 39,5 tim/vecka, fredagen är en halvtimme kortare.

Vår kund har sitt kontor i en kranskommun till Göteborg med goda förbindelser.

Det här är ett konsultuppdrag på 6 månader med start omgående. Du kommer att bli anställd av Manpower men arbeta ute hos vår kund som är ett kommunalt bostadsbolag.



Om Manpower

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.



Hur söker jag tjänsten?

Det är enkelt! Klicka på ansökningsknappen. Registrera ditt CV på http://manpower.se. Notera att vi tar INTE tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande, därför kan tjänsterna bli tillsatta före sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 februari 2023
  • Ansök senast: 22 februari 2023

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024