OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kundcentermedarbetare till HSB Södertörn, vikariat
Delar du vår passion för att skapa framtidens hållbara boenden? Vill du verka i en idéburen organisation i ett företag som engagerar? HSB Södertörn stå inför ett nytt kapitel där vi utvecklar, vi växer och är mitt uppe i en digitaliseringsresa. Om du känner igen dig i det här kanske just du är vår nästa lagspelare! Läs vidare och ansök idag!
Om tjänsten
Nu behöver vi dig som trivs med att ge service och gillar att vara ansiktet utåt och vill hjälpa våra kunder på vårt Kundcenter. Tjänsten är ett vikariat på heltid under sommarmånaderna och vi ser också gärna att du efter sommaren vill jobba extra vid behov.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Som medarbetare inom Kundcenter är du HSB Södertörns ansikte utåt och jobbar proaktivt med kommunikation i olika kanaler (främst telefon men också via mejl). Du tar emot felanmälan, svarar på frågor gällande hyror och avgifter, medlemskapet med mera. Därtill ger du enklare support till våra kunder och medlemmar när de är inne på vår digitala plattform ”Mitt HSB”. Viss administration ingår också, till exempel att uppdatera information i våra system. Du kommer att arbeta från vårt kontor i Huddinge.
Är det här du?
Du som söker har en avslutad gymnasieexamen. Du har erfarenhet och intresse av service med vana av olika system och digitala kanaler.
Arbetet kräver att du är öppen och utåtriktad, flexibel och nyfiken på att lära dig lite om mycket och tycker det är roligt med varierande arbetsuppgifter. Vidare är viktigt att du är ordningsam och tar ansvar för ditt åtagande. Det är även meriterande om du har en bred språkkunskap och att du innehar kunskaper om bosparande, bostadsrättsförening och medlemsverksamhet.
Vi erbjuder dig
Vi ger dig möjlighet till ett fritt, självständigt och ansvarsfullt arbete. Vårt jämställdhets- och mångfaldsarbete är en prioriterad fråga och vi strävar efter att spegla samhället i vår medarbetarkår. Hos HSB ingår du i en organisation med bred kompetens där du både har goda förutsättningar till personlig utveckling såväl som tillgång till stöd inom olika specialistområden.
HSB är en rikstäckande organisation där våra värderingar knyter samman hur vi förhåller oss. Våra ledord är Engagemang, Trygghet, Hållbarhet, Omtanke och Samverkan, vilket vi sammanfattar till förkortningen ETHOS. Tillsammans ska dessa ledord bidra till stolthet över yrkesidentiteten och över HSB Södertörn som organisation men framförallt ska det visas i handling och förhållningssätt. I våra kontakter med kunder och blivande kunder ska vi förmedla en positiv inställning och ta hand om varje uppgift med engagemang och professionalism - de ska känna sig välkomna, sedda och lyssnade på.
Vill du veta mer?
Vänligen sök tjänsten genom att klicka på "ansök"-knappen här intill. Vid frågor vänligen kontakta Charlotte Warping, verksamhetschef på Kundcenter, telefon 08-6085518. Sista ansökningsdag är den 24 april. Urvalet av ansökningar sker löpande. Välkommen in med din ansökan!
OM HSB Södertörn
HSB Södertörn är idédrivet och medlemsägt. Vi är en av 26 regionföreningar i landet. Vi bedriver verksamhet i fyra kommuner; Huddinge, Botkyrka, Nynäshamn och Gotland. HSB Södertörn har nästan 23 000 medlemmar och vår förvaltning berör 14 300 lägenheter. Vi bygger bostäder samt erbjuder kvalificerade förvaltningstjänster i samtliga kommuner. På HSB Södertörn jobbar drygt 100 nyfikna och serviceinriktade personer
Kontaktpersoner på detta företaget
Julia Rofors
Joakim Axelsson
Magnus Gustafsson
Björn Pettersson
Per-Anders Olsson
Lise-Lei Hugosson
Lise-Leo
Kari Svedevall
Sophie Karlsson