OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Lagspelaren med ett öga för service
På kundcentret är vi ett litet och tajt gäng där vi backar upp varandra i arbetet.
Som vår nya kollega kommer du bla att arbeta med:
Kundmottagning i returhanteringen
Funktionskontroller, underhåll och reparationer av våra maskiner både på kundcentret och ute hos våra kunder
Truckkörning, lastning och lossning
Tvätta och rengöra maskiner
Du kommer att fungera som tekniskt stöd i våra verksamhetssystem både internt och för våra kunder
Din profil
Vi ser att du har genomgått gymnasieutbildning eller liknande med inriktning teknik, transport, maskin eller bygg
God datorvana och B-körkort. Svenska flytande i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska
Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av lagerarbete och kundbemötande. Har du truckkort, liftkort eller god maskinkännedom är det meriterande
Eftersom rollen innebär en hel del kundkontakt med många kontaktytor ser vi att du är serviceinriktad och har god samarbetsförmåga, ute på fältet är du Ramirents ansikte utåt. Du tar ansvar för de uppgifter du blir tilldelad samt arbetar noggrant och strukturerat.
Om anställningen
Inledningsvis erbjuder vi på LETA Consulting dig en visstidsanställning under sex månader. Därefter finns det stora möjligheter för att Ramirent tar över din anställning om du själv vill det.
Du får månadslön i efterskott, anställning med kollektivavtal och möjlighet till friskvårdsbidrag när du varit anställd i minst tre månader.
Läs mer om LETA Consulting på deras hemsida.
Låter jobbet spännande? Skicka in din ansökan snarast!
Vid denna rekryteringsprocess har vi valt att samarbeta med LETA Consulting.
Vi vill att du ansöker via länken för ansökan senast 15 juni. Alla ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Har du frågor kontaktar du vår konsultspecialist Leila Larsson 070-401 04 03 eller via mail leila.larsson@letaconsulting.se.
Välkommen med din ansökan!