Kundcentermedarbetare till Savedesk hos Bonnier News Local!

Kundcentermedarbetare till Savedesk hos Bonnier News Local!

Arbetsbeskrivning

Älskar du service och kundkontakt samt uppskattar en arbetsplats med härliga kollegor och högt tempo? Här får du som är driven och sprider energi runtomkring dig chansen att bli en del av ett företag där man alltid levererar högklassig service till kunder över hela Sverige! I rollen kommer du med hjälp av telefon ge service till kunder samt få dem att stanna kvar som prenumeranter. Om du tror att du är den vi letar efter, så hoppas vi att du söker tjänsten redan idag, vi arbetar med urval löpande!

OM TJÄNSTEN
Nu söker vi kundcentermedarbetare på heltid till Bonnier News Local Savedesk. Här arbetar du mot ca 40 olika tidningsvarumärken, bland annat Örebros lokaltidning Nerikes Allehanda. Mediebranschen är en bransch i förändring, och här finns därför möjlighet att på sikt påverka och deltaga i de kommande förändringarna. På kundcentret i centrala Örebro sitter cirka 40 av dina framtida kollegor. Här välkomnas du till en arbetsplats med hjälpsamma kollegor som mer än gärna finns där för att svara på dina frågor.

För att du ska få de bästa förutsättningarna för att prestera i din roll och vad som förväntas av dig kommer du erbjudas en introduktion. Introduktionen kommer pågå i cirka tre dagar och anpassas efter dina förutsättningar, allt för att det ska vara tydligt och tryggt för dig. Efter dessa 3 inledande dagar anpassas och planeras introduktionen utefter dina behov tillsammans med närmsta chef.

Du erbjuds


* En varierad roll som präglas av högt tempo och service
* Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.


ARBETSUPPGIFTER
Inom Savedesk arbetar man på bästa möjliga sätt för att kunder ska stanna kvar som prenumeranter. Detta görs främst via inkommande samtal men även via mail samt utgående samtal. Servicenivån är alltid hög och här strävar man efter att skapa långsiktiga kundrelationer och bibehålla en hög kundnöjdhet.

I rollen kommer du att:


* Genom telefon försöka få kunder över hela Sverige att stanna kvar som prenumeranter
* Administrera ärenden i systemen


VI SÖKER DIG SOM
- Har goda kunskaper i svenska, tal och skrift då språket används i arbetet
- Har en grundläggande datavana
- Har en slutförd gymnasieutbildning

Det är meriterande om du tidigare har arbetat inom service och har erfarenhet av sälj

Som person:


* Har du en hög personlig mognad
* Är du serviceinriktad
* Har du en god samarbetsförmåga


Övrig information


* Start: Omgående eller enligt överenskommelse
* Omfattning: Heltid, måndag till fredag 8.00-17.00.
* Placering: Centralt i Örebro.
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Bonnier News Locals önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

I din ansökan vill vi att du bifogar ett personligt du motiverar varför just denna tjänst intresserar dig och vad du kan bidra med till arbetsplatsen!

INFORMATION OM FÖRETAGET
Här kan du läsa mer om både Bonnier News.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 april 2022
  • Ansök senast: 7 maj 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024