OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi fortsätter att växa och behöver bli ännu fler!
Nu söker vi dig som vill jobba i vårt kundcenter med savedesk och bli en del i vårt härliga team.
Bonnier News Local är Sveriges ledande lokala mediekoncern och omfattar mer än 40 varumärken som levererar lokala nyheter genom dagstidningar, nyhetssajter, appar och gratistidningar. Bonnier News Local ingår i Bonnier News. Vi söker nu kundcentermedarbetare till vår ”Savedesk” där arbetet består av att bemöta våra kunder på bästa möjliga sätt och hitta de bästa lösningarna för att kunderna ska önska stanna hos oss som prenumerant. Detta gör vi främst via inkommande samtal och mail, även en del utgående samtal kan förekomma. Vi söker dig som trivs i en fartfylld miljö med mycket att göra. Du är social, noggrann och förstår att stort engagemang och ett gott bemötande är avgörande för att ha nöjda kunder och att behålla dem. Din arbetsmoral är hög och du har en positiv inställning och är lösningsorienterad. Att vara ansvarsfull och lyhörd för sin omgivning är en viktig egenskap för att trivas i gruppen. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du kommer att få en gedigen utbildning kring företagets produkter och tjänster för att kunna bistå kunden på bästa sätt. Som person är du driven och har en utpräglad servicekänsla. Har du tidigare erfarenhet av försäljning så är det meriterande Då du i tjänsten kommer hantera flera olika ärendehanteringssystem behöver du ha god datavana och behärska svenska språket väl i tal och skrift. Vi på Bonnier News Local strävar alltid efter att lösa kundens ärende vid första kontakten, vi vill ge en positiv kundupplevelse samt skapa ett mervärde för kunden och företaget. Det viktigaste för oss är att behålla långsiktiga kundrelationer och behålla hög kundnöjdhet. Arbetstiden är dagtid, måndag - fredag. Arbetsplatsen ligger centralt i Örebro. Tjänsten är till att börja med en bemanning via Best Bemanning & Rekrytering men kan leda till en anställning på Bonnier. För mer information är du välkommen att kontakta Ulrika Goldkuhl på telefon 019-12 60 01, lrika.goldkuhl@bestbemanning.nu. Registrera din ansökan bestående av personligt brev samt din CV, dock senast den 15/5 2022. Urval kommer ske löpande, så välkommen med din ansökan redan idag!
Om Best bemanning & rekrytering
- Vi matchar företagens bemanningsbehov med rätt kompetens
Vi kallar oss Best av flera anledningar. Dels har vi många års erfarenhet av rekryteringsbranschen och stenkoll på den lokala marknaden. Dessutom har vi byggt upp ett stort kontaktnät och en diger kandidatbank – det gör att vi snabbt och smidigt kan matcha rätt medarbetare med företagens bemanningsbehov.
Men det absolut besta med oss är våra medarbetare. Vi vet att ju bättre vi tar hand om våra anställda, desto bättre förutsättningar ger vi dem till att utvecklas. Därför arbetar vi individuellt med våra medarbetare och månar om deras intressen. Vi gör helt enkelt det besta vi kan för dem, i med- och motgång. Det är den inställningen som byggt vår verksamhet och gjort oss best på bemanning.
Best erbjuder bemanning- och rekryteringstjänster till företag, organisationer och myndigheter i Mälardalen. Vi är en verksamhetsnära aktör med god kännedom om de lokala förutsättningarna – därför kan vi erbjuda tjänster av god kvalitet som skapar engagemang, närhet, snabbhet och flexibilitet.
Vi är best på
- Administration
- Ekonomi
- Fastighetsskötsel
- Industri
- Lager och logistik
- Mark och anläggning
- Sälj och marknad
- Teknik
- Transport
Urval sker löpande. Ansök redan idag!