OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som drivs av att utveckla och stärka företagets affärer, ansvara för en högkvalitativ leverans av produkter och tjänster samt tycker om att leda och utveckla ditt team.
I arbetsuppgifterna ingår att:
• garantera att våra kunder får en oslagbar service
• ansvara för kundcentrets försäljning, vilket inbegriper att aktivt arbeta med försäljning ute på fältet.
• ansvara för budget och lönsamhet
• ansvara för det dagliga, operativa arbetet på kundcentret
• leda och coacha dina medarbetare.
Bakgrund
Du har några års erfarenhet av en liknande tjänst, där du har arbetat med ekonomi, försäljning, marknadsföring och personalledning. Du bör också ha tidigare erfarenhet av yrkesområdet samt god maskin- och materialkännedom. En tidigare eller nuvarande tjänst som platschef eller arbetsledare inom byggbranschen är meriterande. Du har god datorvana och behärskar svenska och engelska i både tal och skrift. Gymnasial utbildning och B-körkort är ett krav. Att ha en god lokalkännedom är en förutsättning för att lyckas i rollen.
Personliga egenskaper
Du är utåtriktad, håller en hög servicenivå och sätter alltid kunden främst. Din drivkraft är att leda och att skapa resultat tillsammans med andra. Din roll kräver att du arbetar strukturerat och har en god organisatorisk förmåga. Prestigelöshet är en viktig egenskap; på Ramirent arbetar vi tätt tillsammans och hjälps åt där det behövs. Självklart bemöter du och ditt team kunderna i enlighet med våra värderingar: Smooth Service with a Smile.
Vi erbjuder
Ramirents starka position på marknaden bottnar i våra värderingar: Smooth Service with a Smile. Det innebär kortfattat att vi ger alla kunder, stora som små, bästa tänkbara service med lika delar vänlighet och engagemang. För att kunna göra det har vi samma attityd kollegor emellan, vilket gör Ramirent till en arbetsplats präglad av entusiasm, en trevlig stämning och god laganda. Ramirent är också ett starkt utvecklingsorienterat företag som värderar sina medarbetare högt. Därmed månar vi också om våra medarbetares kompetensutveckling. När du arbetar hos oss utvecklas du med företaget; dina insatser och initiativ uppmärksammas tillsammans med dina ambitioner att utvecklas inom verksamheten.
Villkor:
Start: Snarast eller enligt överenskommelse.
Ort: Mjölby.
Arbetstider: Dagtid 07.00 –16.00
Omfattning: Heltid.
Ansökan
Vill du vara en del av vårt team? Vi ser emot att läsa din ansökan! Skicka den gärna så snart som möjligt; ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Sista ansökningsdag är 2020-11-04.