OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig med erfarenhet av djursjukvård och kundservice och som är en glad, positiv och lösningsorienterad person med stort engagemang för ditt arbete där du alltid sätter kunden i fokus.
Vad erbjuder vi?
Kundcentrum består av: Reception, butik, Kundserviceavdelning och Remissavdelning.
På vårt Kundcentrum kommer du att arbeta med många olika och varierande arbetsuppgifter.
Arbetet i vår reception innebär att tar du emot både akuta och bokade besök. Du kommer att ha en framträdande roll där mångas ögon riktas mot dig samt där din sociala kompetens och positiva inställning kommer att komma väl till pass.
Du har daglig kontakt med försäkringsbolagen i samband med direktregleringar och administration av olika försäkringsärenden. Arbetet innebär även kassahantering och betalningar, fakturering. Ansvar för kontantkassa och kassarapporter.
Vår butik ligger i anslutning till receptionen, där till exempel foderförsäljning samt liknande butiksarbete ingår.
På vår Kundservice- och Remissavdelning kommer du att arbeta med många olika och varierande arbetsuppgifter. Du kommer ta emot samtal från djurägare som ringer in för tidsbokning eller för att de har frågor och funderingar kring sitt djur och behöver rådgivning.
Du kommer även att arbeta med våra inkommande remisser och hantering kring dessa. I denna tjänst ingår också debiteringskontroll, fakturahantering och en hel del schemahantering i form av import och ändringar i veterinärscheman.
Arbetet kräver ett nära samarbete med kollegor, närmsta chef, veterinärer, drift och schemaavdelningen.
Vem söker vi?
Du har tidigare dokumenterad erfarenhet av djursjukvård och kundservice.
Du som är trygg i dig själv och med känsla för att se helheten och lösningar.
Du skall känna dig trygg och bekväm med att ge rådgivning åt våra djurägare på telefon.
Du arbetar med enkelhet i olika IT-system och tycker det är kul med digitalisering.
Du har ett genuint kundfokus med hög servicekänsla och förmågan att vara flexibel i en verksamhet där förändringarna kan ske snabbt.
Stor vikt kommer att läggas på personliga egenskaper så som god samarbetsförmåga, högt ansvarstagande, flexibilitet och kommunikativ förmåga.
Kontaktperson och ansökan
Har du frågor om tjänsten kontakta Chef Kundcentrum Malin Mattsson (malin.mattsson@blastjarnan.se)
Sista ansökningsdag: Intervjuer och urval sker löpande. Vänta därför inte med att skicka in din ansökan.
Varaktighet: Tillsvidare, Heltid 100% Vi tillämpar provanställning.
Arbetstider: Dag-, kväll tjänstgöring.
Tillträde: 1 februari 2022
Välkommen med din ansökan!
Kontakter från rekryteringsföretag och liknande undanbedes.