Kundeservicemedarbetare till Partille Kommun

Kundeservicemedarbetare till Partille Kommun

Arbetsbeskrivning

Är du sugen på att skaffa dig ett meriterande extrajobb? Ta möjligheten att jobba nära city i Partille Kommun på kommunens kundcenter. Här får du agera ansiktet utåt för kommunens invånare och använda din serviceinriktade sida. Dessutom får du möjligheten att lära dig mer om offentlig verksamhet och skaffa dig värdefulla kontakter inför framtiden. Sök redan idag då vi arbetar med löpande urval!

OM TJÄNSTEN
Som kundservicemedarbetare på Partille Kommun kommer din arbetsplats att vara på Kulturrum där du agerar ansiktet utåt för kommunens invånare. Du kommer att vara en del av ett team bestående av nio kundservicemedarbetare. Du kommer att få en upplärning initialt på ditt arbete där du går bredvid en mer senior kollega. Dina arbetstider kommer att vara ca mellan 15:30-18:30 på mellan 2-3 arbetsdagar fördelade på mån-fre. Någon gång ibland kan det förekomma helgarbete.

Du erbjuds
- Ett jobb inom offentlig verksamhet där du får möjlighet till många lärdomar inom området
- Möjligheten att skapa ett brett kontaktnät inom Partille Kommun
- Ett meriterande extrajobb

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Bemanna Partille kundcenters reception i Kulturum och vara ansiktet utåt för kommunens invånare
* Sälja biljetter och evenemang i Kulturum
* Svara på frågor för invånare
* Stötta upp kommunvägledarna med enklare ärenden


VI SÖKER DIG SOM
- Läser en eftergymnasial utbildning och har ett schema som är flexibelt i förhållande till arbetstiderna
- Har grundläggande datorvana
- Har tidigare arbetslivserfarenhet av en servicerelaterad roll i minst ett år, gärna med kundkontakt
- Kan kommunicera obehindrat på svenska och engelska, då detta krävs i det dagliga arbetet

Det är meriterande om du har
- Läser offentlig förvaltning eller har tidigare arbetslivserfarenhet kopplat till offentlig verksamhet
- Kan kommunicera på ytterligare ett språk utöver svenskan och engelskan

Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Serviceinriktad
- Prestigelös
- Team-spelare
- Lösningsorienterad

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om företaget här!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 oktober 2023
  • Ansök senast: 12 november 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024