OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Drivs du av affärsmannaskap och tycker om att leda och utveckla andra? Då kan du vara rätt person för oss!
I din roll som Kundflödeschef ansvarar du för butikens samtliga områden inom det personliga kundmötet där du driver frågor och aktiviteter utifrån att maximera nöjdkundindex. Du har fullt personalansvar och når dina mål genom dina medarbetares prestationer. I rollen leder, coachar, engagerar och följer upp dina medarbetare utifrån gemensamma arbetssätt. Du säkerställer goda kundmöten så väl i servicepunkter som i butik samt planerar och genomför marknadsaktiviteter för att stärka kunderbjudandet på den lokala marknaden.
Du ingår i butikens ledningsgrupp och har därmed ett helhetsansvar för butikens resultat. I ledningsgruppen driver du främst utveckling och aktiviteter inom kundflödet. Du rapporterar till Butikschefen.
Genom att vara en förebild för dina säljare inspirerar du dem till att varje dag prestera sitt yttersta. Du kommer att gå en spännande framtid till mötes så vi ser gärna att du är nytänkande och kreativ i ditt sätt att arbeta, har drivkraften att skapa säljtryck och inspirera kunden till köpglädje.
Vi ser att du är strukturerad, resultatfokuserad, målinriktad, driver förändringsprocesser och har ett starkt sinne för affärer. Tillsammans med dina medarbetare ansvarar du för att butiken är säljande, i ständig utveckling och attraktiv för att alltid överträffa våra kunders förväntningar.
Vi lägger stor vikt vid ditt ledarskap då ledning och utveckling av medarbetare är en stor del i din vardag. För att lyckas med detta måste du ha lätt för att kommunicera, vara tydlig i ditt ledarskap, vara entusiasmerande samt använda din sociala lyhördhet.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med önskat tillträde 16 september, eller enligt överenskommelse. Provanställning på 6 månader tillämpas. Rekrytering sker löpande så tillsättning kan komma att ske redan innan sista ansökningsdatum.
Vill du veta mer angående tjänsten är du välkommen att kontakta Butikschef Jenni Barkström på tfn: 010-7415421 eller mail; gamlestaden.bc@coopvast.se
Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Välkommen med din ansökan tillsammans med personligt brev och CV snarast. Ansök via Coop.se
- Tidigare erfarenhet från tjänst med personalansvar är starkt meriterande.
- Tidigare erfarenhet från arbete i detaljhandeln är ett krav.
- Tidigare erfarenhet från arbete med budget och ekonomiskt ansvar är meriterande.
- Genomgången gymnasieutbildning ett krav.
- God svenska i tal och skrift ett krav.
Coop är en av Sveriges största arbetsgivare med många utmanande jobb. Vi är inne i en spännande förändringsresa för att kunna möta framtidens matkunder lika bra och lika naturligt i våra fysiska butiker som på Coop.se.
Förändringen som pågår innebär extra många utmaningar, men även möjligheter. Och du är aldrig ensam. Är det någonting vi är extra stolta över så är det våra medarbetare. Genom att ha lyckats rekrytera många kompetenta medarbetare jobbar vi tillsammans mot framtiden.
Det nya Coop ska stå för attraktiva butiksupplevelser med prisvärd mat, starka egna varumärken, ett unikt medlemsprogram och ett tydligt ledarskap inom ekologi, hälsa och hållbarhet. Kort sagt: Vi vill vara den goda kraften i svensk dagligvaruhandel.
Med cirka 650 butiker i Sverige och 3,4 miljoner medlemmar är Coop Sveriges enda medlemsägda matkedja.
Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrick Svedjebäck
010-741 76 11
Andranik Vardanian
010 741 75 04
Susanne Lilja
073-8731938
Annika Pantzar
0725-407698
Mikael Stenström
073-662 70 08
Björn Flodqvist
08-556 064 50
Maria Fors
010 7415032
Barbro Gustavsson
010 7415022
Marcus Sjöholm
072-527 43 99
Björn Corriere
070-220 52 61