OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du serviceminded, klipsk och noggrann? Vill du arbeta i en rolig och utmanande roll på ett företag där medarbetarna trivs och arbetets kvalitet alltid är hög? Då är det här tjänsten för dig!
Beskrivning
Perido söker nu en Contract Coordinator för kunds räkning. Kunden är ett stort teknikföretag med lokaler i centrala Stockholm där du kommer att sitta. Du kommer att sitta i nyrenoverade, fräscha lokaler och arbeta på ett företag för medarbetarna trivs och stannar kvar.
I rollen som Contract Coordinator kommer du arbeta med i en kundtjänstroll med varierande uppgifter. Exempel på dessa uppgifter är att aktivera och underhålla service- och leasingavtal, hantera uppsägningar och returer, hantera förfrågningar om avtal och mycket annat. Du har kontakt med både slutkunder och säljare, alltid med ett högt kundfokus. I rollen ingår även att hantera fakturafrågor och göra korrigeringar. I rollen är A & O att du är serviceminded, noggrann och kvalitetsmedveten. Vi tror att du är riktigt klipsk och en problemlösare ut i fingerspetsarna samtidigt som du har ett positivt och trevligt sätt. Varmt välkommen med din ansökan!
Kravprofil
- Gymnasial utbildning
- Några års erfarenhet av liknade arbete
- Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Ansökan
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret 9819CT i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer
9819CT
Kontakt
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se