OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du en stor passion för kunder? Är du engagerad och trivs med att leda workshops? Har du erfarenhet och förståelse för systemlösningar? Är du dessutom strukturerad och kommunikativ? I så fall kan det vara dig vi söker för att jobba med vårt marknadsledande CRM-system!
Om företaget
Vår passion för kundvård har gjort SuperOffice till en av Europas ledande leverantörer av CRM- mjukvara på B2B-marknaden. Vår standardiserade mjukvara effektiviserar arbetet inom Marknad, Sälj och Ärendehantering/Service och finns som molntjänst eller som Installation hos kunden. Förra året vann vi för fjärde gången PC Worlds "Bäst i Test". Det är vi väldigt stolta över!
I Sverige har vi kontor i Stockholm och Göteborg. Huvudkontoret ligger i Oslo och vi har kontor i totalt 7 nordeuropeiska länder. 12 000 kunder och 25 års CRM erfarenhet är vårt bevis på att vi hjälper våra kunder att uppnå framgång genom fokus på produktdesign och användarvänlighet. Läs mer om oss på www.superoffice.se.
Om denna position
Du är vår rådgivade kollega som kan förklara nyttan av vårt CRM-system och du deltar därför kontinuerligt i strategidiskussioner och workshops med våra nya och befintliga kunder. Vidare är du den som driver och planerar implementationerna av CRM-systemet. Detta sker i tätt samarbete med kollegor, leverantörer samt kunderna. Du kommer att arbeta med uppdragsdefinition, estimat, specifikationer och workshops. Ibland jobbar du med mindre uppdrag i form av t ex utbildning, lösningskonfiguration för befintliga kunder mm.
Annan information
Du har lätt för att sätta dig in i kundens verksamhet och lösningsbehov och har även förmåga att identifiera och driva affärsmöjligheter. Du har ett stort engagemang och är bra på att skapa långvariga relationer. Du är utåtriktad, strukturerad och kan arbeta självständigt med flera parallella aktiviteter. Vidare är du van och trygg att leda möten, workshops och utbildningar samt är skicklig på att driva och följa upp projektarbete med deltagande från komplexa kundorganisationer. Du uttrycker dig väl i tal och har ett pedagogiskt sätt att kunna förklara komplexa sammanhang och tekniska lösningar.
Formella krav inkluderar:
Några års erfarenhet i kundfokuserad konsultativ roll eller CRM-ansvarig alternativt liknande roll inom ärendehantering.
Förståelse och intresse för IT som till exempel systemlösningar och databaser.
Förståelse för affärsverksamhet B2B.
Eftergymnasial utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet.
Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
Då det förekommer resor i tjänsten ser vi gärna att du har B-körkort och tillgång till egen bil.
Kontaktpersoner på detta företaget
Mathias Linarfve
Malin Reisner
Malin Reisner
johanna nybom
Rebecca Levy
Jon Persson
Linda Mukka
Olivia Rehn
Catarina Andersson
Mathias G