OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om kunden:
Cylinda har sedan 1958 haft ett tydligt fokus på att skapa en problemfri vardag för Sveriges alla hushåll genom vitvaror.
Cylinda är ett varumärke som ägs av Elektroskandia Sverige AB som är Sveriges ledande el-teknikgrossist med mer än hundra års erfarenhet att luta sig emot. Företaget omsätter 5,8 Miljarder SEK och finns på 48 orter i Sverige med mer än 800 anställda. Dem marknadsför och säljer el-materiel och systemlösningar till en bred och diversifierad kundbas inom teknikområdena kraft/automation, tele/data/säkerhet och belysning.
Elektroskandia Sverige AB är en del av Sonepar-koncernen som idag är världens största och ledande elgrossist. I koncernen jobbar idag mer än 43 000 personer inom 245 företag i 44 länder, spridda över fem kontinenter.
Besök gärna deras hemsidor för mer info: www.elektroskandia.se (http://www.elektroskandia.se) , www.cebebelysning.se (http://www.cebebelysning.se) , www.cylinda.se (http://www.cylinda.se) samt www.sonepar.com, du finner även företagets hållbarhetsrapport där man visar på stort miljötänk.
Kontoret är baserat i Rotebro en minut från pendeltågstationen strax utanför Stockholm.
Om tjänsten:
I aktuell tjänst kommer du att tillhöra en personalstyrka om nio personer där du kommer att vara företagets första kontakt och hjälpa deras återförsäljare (BTB) med allt från beställningar, support, felanmälningar till reklamationer. Arbetet kommer ske via telefon och mail därför är det av högsta vikt att du känner dig bekväm med Office paketet.
Du kommer att ingå i en kundservicegrupp där det är viktigt att man ställer upp för varandra och jobbar mot gemensamma mål.
Möjligheter:
Du får nu chansen att arbeta i ett stort företag där den familjära kulturen behållits. Här kommer du in i ett team där är ett högt tempo och där du kommer få ha många bollar i luften samtidigt. Du kommer tillsammans med engagerade och erfarna medarbetare att driva verksamheten framåt.
Krav:
Vi ser att du har minst 1-2 års arbetslivserfarenhet utav service. Du har mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift. Du är bekväm med att arbeta med datorn som redskap och har mycket goda kunskaper i office paketet. Stor vikt kommer att läggas på dina personliga egenskaper. Vi söker dig som arbetar på ett kommunikativt och bra sätt med dina kunder. Du tar eget initiativ samt ett eget ansvar över dina arbetsuppgifter. Vi tror att du är en frisk fläkt som ser lösningar och inte problem. Vi ser det som meriterande om du har tidigare erfarenhet av vitvaru-branschen men det är inget krav.
Tillträde, omfattning och anställning:
Start för tjänsten är omgående, vi ser gärna att du är tillgänglig på kort varsel då intervjuer sker löpande. Tjänsten är en konsulttjänst som man gärna ser går över till en fast anställning efter sex månader.
Hur söker du?
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Mimmie Swärdén på mimmie.swarden@hero.se
We are heart working”
Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.
Kontaktpersoner på detta företaget
Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445