OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Swedish Recruitment är ett svenskt rekryteringsföretag med fokus på den europeiska arbetsmarknaden.Vi jobbar mot företag över hela Europa som har ett behov av nordisktalande personal.Ett kännetecken för företaget är en stark internationell prägel och de är världsledande inom sina områden.Om du vill jobba i en global omgivning på ett världsledande företag är detta en tjänst för dig.Du jobbar gentemot företagets kunder och leverantörer på den Nordiska marknaden och behärskar därför gärna förutom engelska även norska, finska eller danska.En av dina viktigaste arbetsuppgifter är orderadministration med tillhörande kontakt med alla berörda parter och du är därför duktig på att lösa problem och ta egna initiativ.Du är noggrann då du även rapporterar och kontrollerar till din team leader kontinuerligt. Du är en positiv person som gillar utmaningen i att flytta till ett nytt land och du besitter goda kunskaper i Office-paketet.Erfarenhet från liknande uppgifter är ett plus men inte ett krav.Företaget erbjuder stora möjligheter till vidare utveckling inom företaget om du är rätt person. Vi ser fram emot att läsa din ansökan.Du kan även ansöka via vår hemsida: http://www.swedishrecruitment.com