Kundfokuserad servicerådgivare till Bavaria

Kundfokuserad servicerådgivare till Bavaria

Arbetsbeskrivning

Är du redo att ta en bilåterförsäljares viktigaste roll? Du blir i rollen som servicerådgivare ansiktet utåt förbilåterförsäljarens verkstadsdel och du representerar företaget med ditt trevliga bemötande och gedignakunskap!
ArbetsuppgifterSom servicerådgivare har du kontakt med verkstadens kunder genom hela serviceprocessen samt ger stöd och vägledning. En viktig del i arbetet är att alltid ge kunden ett trevligt och professionellt bemötande samt säkerställa att kundens önskemål blir uppfyllt.Dina arbetsuppgifter kommer innebära att boka in kunder på verkstadsbesök via telefon, ta emot samt lämna ut bilar, vägleda kunderna i tekniska frågor och ta betalt eller fakturera.
Din arbetsplats kommer att vara hos premiummärket BMW i Kista därditt huvudsakliga arbete sker i verkstadens datorsystem samt via telefon och mail.
Din profilVi söker dig som har en bakgrund inom ett servicekrävande yrke.Det är av absolut största vikt att du har känslan för att ge god service och ett riktigt bra kundbemötande.
Kvalifikationer- Du behärskar svenska och engelska mycket väl i både tal och skrift- B- körkort- Erfarenhet av något av bilbranschens datorsystem Kobra eller Cabas ses som meriterande- Har du ett stort bilintresse ser vi det som ett plusPersonliga egenskaperSom person är du social och har lätt för att samarbeta med andra. Du har en positiv attityd som lätt smittar av sig till dina kollegor och säkerligen även till dina kunder.Viktiga egenskaper för att lyckas i rollen är ett effektivt arbetssätt, kunna ta egna initiativ samt kunna vara flexibel i arbetet. Du klarar av ett högt arbetstempo och kan trots det ha flera ärenden igång samtidigt. Du är en person som brinner för att ge god service och strävar alltid efter att överträffa kundens förväntningar.I detta urval kommer stor vikt att läggas vid din personliga lämplighet.
Ansökan och tillträdeDetta är en tjänst på heltid, med start så snart det är möjligt. Arbetstiderna är förlagda dagtid måndag-fredag, där arbetspassen varierar mellan 7-16 samt 9-18.
Frågor om tjänsten och processen besvaras av Marcus Sölvin, 070-074 59 18 eller Frida Eriksson, 076-009 65 02.Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.
Välkommen med din ansökan!
Starfinder är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag, vi har kollektivavtal och är medlemmar i Svenskt Näringsliv och Almega - Sveriges största arbetsgivar- och branschorganisation för tjänsteföretag.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Starfinder
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 augusti 2024
  • Ansök senast: 26 januari 2025

Liknande jobb


Office Manager till Norvestor

Office Manager till Norvestor

20 december 2024