Kundfokuserad Supportmedarbetare på AXS

Kundfokuserad Supportmedarbetare på AXS

Arbetsbeskrivning

AXS rekryterar: Kundfokuserad Supportmedarbetare


Kundfokuserad supportmedarbetare

AXS Sweden AB

Kundtjänstmedarbetare

Omfattning: Heltid

Varaktighet: Vikariat nov 2022- april 2023

Anställningsform: Tidsbegränsad anställning

Om jobbet

AXS Sweden AB är Nordens största leverantör av kompletta arenasystem. Företaget växer snabbt och därför söker vi en supportmedarbetare till avdelningen kundtjänst i Nyköping. Avdelningen består idag av ca 10 medarbetare som tillsammans ansvarar för att med stort kundfokus ge användarsupport och förstklassig service till företagets kunder kopplat till de systemlösningar som företaget tillhandahåller för kunderna.

Utöver detta ansvarar övriga medarbetare även för biljettförsäljning och därtill förekommande administration såsom reservationer, bokningar av- och ombokningar av biljetter till evenemang som arrangeras av företagets kunder.

KUNDFOKUSERAD SUPPORTMEDARBETARE

Trivs du som bäst när du får ge förstklassig service till dina kunder?

Sök då denna tjänst redan idag!

ARBETSUPPGIFTER

Dina arbetsuppgifter består främst i att ge användarsupport och service till företagets kunder gällande all förekommande systemadministration som krävs för att kunna administrera platser, biljetter, inpassering, försäljning av andra förekommande produkter samt förtäring i samband med olika typer av evenemang. Du har telefonen, ärendehanteringssystem och mail som dina främsta arbetsredskap och du besvarar löpande inkommande ärenden. I din roll ingår även att stötta dina kollegor med förekommande systemadministrativa arbetsuppgifter i samband med att systemstöd och processer ska implementeras hos nya kunder.

Arbetet är på dagtid men det ingår också - på schema - beredskap på kvällar och helger. För beredskap utgår ersättning utöver månadslön.

VI SÖKER DIG SOM

Brinner för att arbeta med kundkontakt och användarsupport och älskar att kommunicera med kunder i telefon och via mail.

Vi efterfrågar specifikt:

• God förståelse för användarsupport och/eller systemadministration.

• Du är obehindrad i det svenska språket, i både tal och skrift, samt har goda kunskaper i engelska

• God datorvana

• Tidigare erfarenhet av kundservice

Som person är du kommunikativ och serviceinriktad och har förmåga att arbeta såväl i grupp som självständigt. Du behöver vara noggrann och strukturerad samt kunna prioritera och arbeta under högt tempo. Prestigelös och lösningsorienterad är andra egenskaper som vi värdesätter.

Det är meriterande om du har arbetat med liknande arbetsuppgifter.



AXS Sweden AB är ett internationellt biljettbolag som förser över hundra svenska sportklubbar, arenor, teatrar och konserthus med marknadens mest innovativa biljetthantering över hela Sverige. Bland större kunder kan nämnas Stockholm Live (Avicii Arena, Tele2 Arena m.fl.), SHL (Svenska Hockeyligan), SEF (Svensk Elitfotboll) med Allsvenskan och Superettan, Handbollslandslaget med flera.

Globalt är AXS biljettpartner för över 350 främsta arenor, idrottslag, evenemangsarrangörer runt om i världen, inklusive The O2, CRYPTO.com Arena (LA Kings & LA Clippers), Coachella Festival, British Summer Time (Hyde Park) T-Mobile Arena, LA Galaxy och Las Vegas Golden Knights. AXS driver både primära marknadsplatser och återförsäljningsmarknader och utnyttjar integrerad teknik och analys för att göra det möjligt för kunder att sälja rätt biljett till rätt fläkt till rätt pris. AXS har sitt huvudkontor i Los Angeles, Kalifornien, och sysselsätter mer än 350 anställda på flera platser över hela världen, inklusive Dallas, Denver, London, Toyko, Stockholm och Nyköping. Mer information om hur du arbetar på AXS finns på: www.axs.com

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AXS
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 oktober 2022
  • Ansök senast: 6 november 2022

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024