Kundfokuserad supporttekniker till 1st line!

Kundfokuserad supporttekniker till 1st line!

Arbetsbeskrivning

Är du i början av din karriär och har ett stort intresse för IT och service? Gillar du kundbemötande, vill utvecklas samt skaffa dig bred IT-erfarenhet från ett bolag i framkant? I takt med att vi växer behöver vi stärka upp vår 1st Line Support i Luleå med ytterligare 2 stjärnor. Är det dig vi söker? Välkommen in med din ansökan idag!

Om rollen
I rollen kommer du ingå i vår 1st Line Support i Luleå beståendes av fyra hjälpsamma och samarbetsvilliga supporttekniker som alla strävar efter samma sak- att skapa goda kundrelationer och ge service i världsklass. Du kommer inledningsvis få supporta inom flera av våra affärsområden, med möjlighet att på sikt få skaffa dig spetskompetens inom något av områdena.

Arbetsuppgifter
På 1st Line Support är du den första personen våra kunder kommer i kontakt med när de ringer in och vill ha support av de produkter och tjänster vi tillhandahåller. Du blir således en mycket viktig person i vårt serviceteam. Med telefonen som ditt främsta arbetsredskap kommer du supporta kunder inom IT, telefoni, mötesteknik och dokumenthantering. Du hanterar enklare ärenden direkt i samtal med kund och skickar vidare mer komplicerade frågor till vår 2nd Line Support.

Även support via chatt och mejl förekommer- med målet att ha så korta svarstider som möjligt för bästa service och leverans mot kund.

Vi är måna om att du som ny medarbetare hos oss ska få rätt förutsättningar för att lyckas i rollen. Därför kommer du, oavsett erfarenhet eller bakgrund, få en gedigen introduktion och upplärning i början av anställningen.

Erfarenhet
Vi söker dig som:

- Har ett brinnande intresse för IT och teknik
- Besitter mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt, då detta används i det dagliga arbetet
- Har god datorvana (framförallt i MS Office)


Om du tidigare arbetat inom helpdesk eller support över telefon, ser vi det som meriterande.

Egenskaper
För att trivas i den här rollen ska du ha stort kundfokus, vara trevlig och kunna vägleda våra kunder på ett pedagogiskt sätt. Vidare ska du vara prestigelös och flexibel samt vara en sann representant för bolaget och anse att nöjda kunder är av högsta prioritet.

Vi erbjuder

- Månadslön
- Rikslunchkort & förmånsportalen Benify
- Goda utvecklingsmöjligheter
- Fantastiska kollegor!


Om oss
Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 400 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.300 MSEK år 2019 och har kontor i Stockholm, Oslo, Helsingfors, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Linköping och Luleå. www.officemanagement.se (https://eur02.safelinks.protection.outlook.com/?url=http%3A%2F%2Fwww.officemanagement.se%2F&data=02%7C01%7Chr%40officemanagement.se%7Cf5d15bff4f954b96de2b08d874cf1d1f%7C08d26fcba8e644cb8a3a2efdbe3a64f0%7C0%7C0%7C637387780180250651&sdata=%2FfD8wpfb8tfKcfcBEeI49iHYUccc2vdmwVwD%2FgYOnjE%3D&reserved=0)

Övrig information

- Start: Augusti, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
- Omfattning: Heltid, 8-17
- Plats: Aurorum 8B, Luleå


Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av rollen.

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta mig, Anders Lundquist, på anders.lundquist@officemanagement.se.

Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Amanda Fehrm
+46 10 858 40 14
Emilie Amidani
+46 10 858 40 46
Sara Lundberg

Sara Bengtsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Office Management
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 maj 2021
  • Ansök senast: 4 november 2021

Besöksadress

Skalholtsgatan 6-8, Kista
None

Postadress

Skalholtsgatan 6-8
Kista, 16422

Liknande jobb


IT-supportekniker

IT-supportekniker

27 december 2024

Helpdesktekniker

Helpdesktekniker

27 december 2024

Teknisk Support

Teknisk Support

27 december 2024

24 december 2024