OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Strålfors, som ägs av svenska Posten, är ett IT-fokuserat Business-to-Businessföretag med grafisk tradition, verksamt med helhetslösningar inom området informationsöverföring.Strålfors utvecklar, producerar och levererar system, tjänster och produkter för effektiv kommunikation av affärskritisk information.Koncernen, som omsätter 3,9 miljarder SEK, har tillverkning i 8 länder och 2200 anställda.Affärsområdet Informationslogistik erbjuder tjänster och produkter för informationsöverföring bestående av print och kuvertering, personalisering av plastkort, elektronisk betalningsförmedling, e-kommunikation samt logistikslösningar.Informationslogistik har möjlighet att hantera kundens hela utdata (output management) och kan hantera och distribuera den på många olika sätt.Det ger möjlighet att anpassa och personalisera kommunikationen så den integreras till verksamhetens krav och kundernas behov.Marketing Solutions är en enhet som hjälper Strålfors kunder att effektivare kommunicera med sina kunder oavsett media.Vi erbjuder lösningar inom lojalitet, e-postmarknadsföring mm. Till enheten Marketing Solutions söker vi nu en vikarierande Kundförvaltare med vilja och förmåga att bidra till goda kundrelationer och affärsmässiga framgångar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av *att samordna, bevaka och återkoppla den dagliga driften av produktionssatta kundlösningar inom lojalitetsklubbar, print och e-kommunikation.*daglig kundkontakt per telefon och e-post *vara support mot Projektledare vid implementering av kunder *att skapa och uppdatera rutiner i produktionssystemen, samt säkerställa att rutinerna stämmer överens med vår produktion för att säkerställa hög kvalitet. Vi vänder oss till dig som har *Relevant högskoleutbildning *erfarenhet av kundsupport eller liknande arbetsuppgifter *mycket god IT-vana *god förmåga att uttrycka sig i tal och skrift både på svenska och engelska Det är meriterande om du har erfarenhet av marknadskommunikation, lojalitetsklubbar eller e-post och print kommunikation. om 2009 -07-20 t o m 2010-04-30.