OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du på jakt efter en tjänst där du får utveckla dina kunskaper inom uthyrning och kundkontakter? Slättö söker just nu en Kundförvaltare med driv och högt engagemang till sin verksamhet i Stockholm. Här finns goda möjligheter att utvecklas i din yrkesroll. Låter det intressant? Välkommen med din ansökan!
Slättö utvecklar, äger och förvaltar bostäder i Sverige med sikte på övriga Norden. Genom ett ansvarsfullt, hållbart och engagerat arbete skapar Slättö långsiktiga relationer med hyresgäster, bostadsköpare, kommuner och investerare.
Vi är ett härligt team vars kultur präglas av entreprenörskap och framåtanda. Slättö befinner sig på en spännande utvecklings- och tillväxtresa med utgångspunkt i våra värdeord; Ansvar, Engagemang, Entreprenörskap och Transparens.
Läs mer på www.slatto.se
Om tjänsten
I rollen som Kundförvaltare är hyresgästen ditt huvudfokus. Du kommer att arbeta med och ansvara för uthyrning samt arbeta med kundvård, kundservice och utveckling av våra kundrelationer. För att lyckas i rollen är det viktigt att du har en god affärsförståelse samt fokuserar på fastigheternas intäkter genom uthyrning och merförsäljning och bidrar därmed till fastigheternas värdeutveckling. Vårt arbete präglas av en hög grad av proaktivitet.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Publicering av hyresobjekt
Arbeta med intressenter
Avtalsskrivning
Delaktig i analysarbete kopplat till uthyrning
Kontinuerligt bedriva kundvård gentemot hyresgäster. Detta arbete sker i nära samarbete med övrig förvaltningsorganisation
Marknadsföring av projekt tillsammans med bolagets marknadsansvariga
Arbeta enligt fastställd kundpolicy och enligt fastställda processer kopplade till uthyrning och kundvård
Delaktig i det kommersiella uthyrningsarbetet, d v s uthyrning, bevakning av omförhandlingar, genomföra uppsägningar och överlåtelser av hyresavtal
Merförsäljning av produkter och tjänster till bolagets hyresgäster
Delta vid hyresgästmöten
Arbeta med regelbundna kundundersökningar (NKI)
Hantering av inkasso och obeståndsärenden
Utveckling av bolagets processer och arbetssätt
Vara bolagets representant gentemot kunder, entreprenörer och övriga leverantörer/partners inom området
Din profil
Vi söker dig som brinner för kundvård och har förmågan att arbeta mot uppsatta mål. Du förstår att ett digitaliserat arbetssätt, struktur, planering och uppföljning är viktiga parametrar för att vara framgångsrik hos oss.
Du har kunskap och utbildning inom fastighetsförvaltning, hyresjuridik och uthyrning. Du har stor erfarenhet av att arbeta i fastighetssystemet Vitec och är van att ta ett helhetsansvar över uthyrning och vakanser. Erfarenhet av ekonomisk uppföljning av fastigheter är meriterande.
För att trivas i rollen tror vi att du har en stark administrativ förmåga med ordning och reda. Du har ett strukturerat arbetssätt med god analytisk förmåga. Du är en lagspelare som skapar goda relationer såväl internt som externt. Du är en engagerad person som tar initiativ och driver ditt arbete framåt. Du är resultatinriktad och trivs med utmaningar i en expansiv och föränderlig miljö.
Vi är övertygade om att du med rätt inställning, ansvar, engagemang och syn på hållbarhet kommer trivas hos oss.
Tjänsten är placerad på Grev Turegatan i Stockholm. Tjänsteresor förekommer till viss del.
Kontaktuppgifter och ansökan
I den här rekryteringen har Isaksson Rekrytering Bemanning hand om rekryteringsprocessen. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Ira Isaksson på telefonnummer: 070-485 75 59 eller via e-post: ira@isakssonrekrytering.se. Sista ansökningsdag är 2022-02-20, men vi arbetar med löpande urval.
Välkommen med din ansökan!
Isaksson Rekrytering Bemanning AB arbetar över hela Sverige med rekrytering och uthyrning av kompetent personal främst inom fastighet, teknik, energi, bygg samt ekonomi/administration. Isaksson Rekrytering Bemanning är ett auktoriserat bemanningsbolag hos Kompetensföretagen-Svenskt Näringsliv-Almega. Vi är även medlemmar i Byggföretagen, (före detta BI).