Kundhandläggare sökes för längre heltidsuppdrag

Kundhandläggare sökes för längre heltidsuppdrag

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av kundservice inom energibranschen, fakturering, kravhantering och avtalshantering., då kan du vara just den personen vi söker!

Om uppdraget

Uppdraget omfattar 100% med start senast 11 oktober till 2021-12-31 med stor möjlighet till förlängning. Arbetstider 7:45-16:45, tamet består av 15 medarbetare som utgör en BackOffice funktion. Arbetet kommer att utföras på plats i kundens lokaler som ligger i Gårda, Göteborg.

Dina arbetsuppgifter

I rollen som kundhandläggare arbetar du blanda annat med daglig telefonservice, fakturering, administration, avtalshantering, registervård, förfrågningar och bestridanden från kunder via deras inkassoleverantör och hantering av olika frågeställningar kring avtal, utskick, registrering och utredningar, med mera.

Dina kvalifikationer

- Gymnasieutbildning med teknisk eller ekonomisk inriktning med relevant tilläggsutbildning
- Erfarenhet av kundservice inom energibranschen, fakturering, kravhantering och avtalshantering.
- God kommunikativ förmåga, meriterande är språk utöver svenska och engelska.
- Vilja att vårda kundrelationer med stort fokus på att lösa kundens ärende i första kontakten.


Andra viktiga egenskaper är starkt engagemang för ditt arbete och du tar initiativ och ansvar för att arbetet går framåt oavsett om du arbetar själv eller tillsammans med andra. Du agerar på egen hand utifrån kund och servicefokus och har förmåga att ta självständiga beslut inom ditt uppdrag. Du är positiv, pedagogisk, noggrann och har ett brinnande engagemang och en vilja att kommunicera med våra kunder.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, kajsa.hessel@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 september 2021
  • Ansök senast: 24 september 2021

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Handläggare till Ackordscentralen Umeå

Handläggare till Ackordscentralen Umeå

22 november 2024

20 november 2024