OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Intrum har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Intrum en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företaget:
Intrum är den branschledande leverantören av kredithanteringstjänster med närvaro på 24 marknader i Europa. Intrum hjälper företag att utvecklas genom att erbjuda lösningar som utformats för att förbättra företagens kassaflöden och långsiktiga lönsamhet samt genom att ta hand om deras kunder. En viktig del av bolagets mission är att se till att privatpersoner och företag får de stöd de behöver för att bli skuldfria. Intrum har över 9 000 engagerade och medkännande medarbetare som hjälper cirka 80 000 företag runt om i Europa.
Arbetsuppgifter:
I rollen som handläggare på Intrums internationella avdelning arbetar du i ett team som har hand om Intrums internationella fodringar. Dina arbetsuppgifter består av daglig kundkontakt där du besvarar frågor och agerar rådgivare. Vidare arbetar du med administration i Intrums produktionssystem där du administrerar ekonomiska transaktioner och handlägger administrativa åtgärdslistor. Vidare uppdaterar du och håller rutinbeskrivningar levande, detta för att Intrums rutiner och leveranser håller den nivå som är överenskommen både internt och externt. Du har i rollen flertalet kontaktytor och du samverkar på daglig basis med andra interna funktioner såsom systerkontor, partners, säljavdelning samt KAM. I rollen arbetar du med internationella ärenden vilket innebär att all kommunikation sker på engelska till Intrums systerkontor, partners och till viss del även kunder.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasieutbildning
• 1–3 års arbetslivserfarenhet inom administration eller handläggning
• Flytande i svenska och engelska i tal och skrift
• Erfarenhet av arbete inom ekonomi, kredit- eller inkassohandläggning är meriterande
Du tar alltid stort ansvar för dina arbetsuppgifter och missar sällan detaljer eftersom du planerar ditt arbete på ett strukturerat sätt och jobbar metodiskt. Du tycker om att göra saker ordentligt och har en grundlig arbetsprocess så att inget lämnas ogjort. Vidare dubbelkollar du ditt arbete noggrant och din förmåga att skapa och hålla en struktur gör att allt du lämnar ifrån dig håller hög kvalitet. Därtill har du en god kommunikativ förmåga och kan formulera dig på ett sätt som gör att du får fram det du vill säga. Du ser på ditt jobb som en social mötesplats och gillar att arbetet ger dig nya kontakter och relationer. Därtill anstränger du dig för att leverera lösningar genom att jobba rådgivande i kontakten med kunderna, och du ser alltid till att göra det lilla extra.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Sickla, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund