OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nacka vatten och avfall AB strävar efter att skapa Sveriges främsta vatten- och avfallstjänster för hållbar och kraftfull samhällsutveckling. Vi är ett helägt bolag av Nacka kommun, en av Sveriges mest innovativa kommuner som står inför en stark tillväxt de närmaste åren. Vi erbjuder en inspirerande arbetsmiljö där alla är delaktiga och har ett gemensamt ansvar för att utveckla Nacka vatten och avfall AB i enlighet med affärsidé, mål och strategier samt våra värderingar att vara professionella, nytänkande och hållbara.
Nu har du chansen att utvecklas i en varierande tjänst i ett ungt bolag med korta beslutsvägar.
Nacka vatten och avfall söker nu en kundhandläggare till kundservicegruppen!
Vi erbjuder,
Vi erbjuder dig möjligheter att utvecklas i en öppen och spännande miljö med engagerade kollegor. Vårt fina kontor på Ryssviksvägen i Finntorp, dit vi flyttar i september, är nyrenoverade helt efter våra behov.
Ditt uppdrag,
När en medborgare i Nacka kontaktar Nacka Vatten och avfall AB är det du och dina kollegor i kundservicegruppen som är först i kedjan att identifiera kundens behov. När behovet är identifierat, hanterar ni det antingen själva eller leder kunden vidare i organisationen. Majoriteten av ärendena hanteras av kundservice direkt. Kundärendena kan röra sig om frågor kring fakturan, avfallshantering, vattenmätaravläsningar och beställningar. Ärendena handläggs i ett verksamhetssystem med behjälpligt stöd från andra program i form av exempelvis fastighets- och personregister. Vi strävar alltid efter att leverera svaren på ett lösningsorienterat och serviceinriktat vis.
Vid sidan av service till medborgare tar kundservicegruppen även hand om vissa andra funktioner inom främst ekonomi, kundreskontran men även viss internservice. I takt med att erfarenheten byggs upp finns det möjlighet att ta sig an olika typer av arbetsuppgifter vilket bidrar till en varierande och omväxlande arbetsdag.
Din profil,
Vi söker dig som har minst gymnasieutbildning och några års erfarenhet från arbetslivet. Det är önskvärt att du har arbetat i någon form av kundservice eller liknande verksamhet. Du ska ha mycket god förmåga att uttrycka dig på svenska i tal och skrift samt en god förmåga i engelska i både tal och skrift.
Vi ser det meriterande om du:
- har arbetat med VA- och/eller avfallsfrågor.
- har erfarenhet av att besvara kundfrågor via sociala medier.
Du vill tillsammans med gruppen se till att Nacka vatten och avfalls kundmottagande blir ett föredöme i branschen. Du har lätt att arbeta med andra människor, löser svårigheter på ett konstruktivt sätt och har en ekonomisk förståelse. Du är organiserad, gillar att hålla en hög servicegrad och trivs med att arbeta i ett högt tempo i en omväxlande vardag. Som person har du ett stort tålamod och en bra kommunikativ förmåga.
Du som söker arbete hos oss ska känna det som en självklarhet att ställa upp på vår vision och affärsidé.
Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper så se till redan i ansökan att beskriva dem. Beskriv även gärna på vilket sätt som du kommer att bidra till att göra kundbemötandet till ett föredöme.
Om tjänsten,
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, med tillträde efter överenskommelse. Vi tillämpar provanställning.
Vid frågor, välkommen att kontakta Jessica Martell, Tf Chef kundrelationer på mail: jessica.martell@nvoa.se.
Välkommen till oss!
Kontaktpersoner på detta företaget
Frida Bjerkman
08 718 75 31
Frida Bjerkman
718 75 31
Jan Setréus
08 - 718 93 00
Fredrik Kristoffersen
08 - 718 91 57
Frida Bjerkman
08 - 718 75 31
Johan Lundin, Gruppchef Investeringsprojekt
08-718 86 63
Frida Bjerkman, HR-specialist
08-718 75 31
Mats Rostö, VD
070 431 96 29
Frida Bjerkman
08-718 75 31
Fredrik Kristoffersen, Ekonomiansvarig
08 - 718 91 57