OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nacka vatten och avfall AB strävar efter att skapa Sveriges främsta vatten- och avfallstjänster för hållbar och kraftfull samhällsutveckling. Vi är ett helägt bolag av Nacka kommun, en av Sveriges mest innovativa kommuner som står inför en stark tillväxt de närmaste åren. Vi erbjuder en inspirerande arbetsmiljö där alla är delaktiga och har ett gemensamt ansvar för att utveckla Nacka vatten och avfall AB i enlighet med affärsidé, mål och strategier samt våra värderingar att vara professionella, nytänkande och hållbara.
Är du en serviceminded administratör som vill arbeta inom kundservice? I så fall har du chansen nu - välkommen att arbeta i ett trevligt gäng i ett framåt bolag med korta beslutsvägar!
Ditt uppdrag som kundhandläggare
Vad är det vi gör? När en medborgare i Nacka kontaktar Nacka vatten och avfall AB är det du och dina kollegor i kundservicegruppen som är den våra kunder först möter och därav först i kedjan att hjälpa till.
De flesta frågor inkommer via telefon eller mail och rör främst fakturor, avfallshantering, vattenmätaravläsningar och beställningar. Majoriteten av allt inkommande hanteras direkt av dig och dina kollegor på kundservice, vilket också innebär dokumentation i vårt system.
Din profil
Vi söker dig som vill att Nacka vatten och avfalls kundmottagande ska vara ett föredöme i branschen och du uppskattar att möta våra kunder på ett professionellt och serviceinriktat sätt. För att trivas i rollen söker vi dig som tycker om att organisera och administrera och du bör uppskatta en omväxlande vardag med bitvis högt tempo. Som person har du lätt för att samarbeta med andra, stort tålamod och du har ett lösningsorienterat förhållningssätt. Du bör ha en mycket god kommunikativ förmåga att uttrycka dig, både på svenska och engelska i tal och skrift. Det är ett krav att du är en trygg datoranvändare och vi ser gärna att du har arbetat med kundservice tidigare samt att du har avslutad gymnasiet och har minst något års erfarenhet från arbetslivet. Det är meriterande om du tidigare har arbetat med kundservice via telefon.
Vi erbjuder
Vi erbjuder ett omväxlande arbete med frihet under ansvar, där du kan få utveckling i en bred och stimulerande roll med många olika kontaktytor och intressanta utmaningar. Vill du bli vår nya kollega så kommer du bli en del av ett härligt gäng med bra sammanhållning. Vi är måna om att göra ett bra jobb, men för oss är det lika viktigt att ha kul ihop.
Övrig information
Tjänsten är ett föräldravikariat på heltid under perioden 2020-12-01 – 2022-01-31, med arbetstid mellan kl. 08:00-16:00. Kollektivavtal finns och vi tillämpar individuell lönesättning. Vi sitter i nyrenoverade och öppna lokaler i Finntorp med goda kommunikationer.
Sista ansökningsdag är den 6 november men urval och intervjuer kan komma att påbörjas innan ansökningstidens slut.
Är du nyfiken och vill veta mer är du välkommen att kontakta Jessica Martell, avdelningschef Kundrelationer på tel: 072-8871822.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Frida Bjerkman
08 718 75 31
Frida Bjerkman
718 75 31
Jan Setréus
08 - 718 93 00
Fredrik Kristoffersen
08 - 718 91 57
Frida Bjerkman
08 - 718 75 31
Johan Lundin, Gruppchef Investeringsprojekt
08-718 86 63
Frida Bjerkman, HR-specialist
08-718 75 31
Mats Rostö, VD
070 431 96 29
Frida Bjerkman
08-718 75 31
Fredrik Kristoffersen, Ekonomiansvarig
08 - 718 91 57