OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nacka vatten och avfall AB strävar efter att skapa Sveriges främsta vatten- och avfallstjänster för hållbar och kraftfull samhällsutveckling. Vi är ett helägt bolag av Nacka kommun, en av Sveriges mest innovativa kommuner som står inför en stark tillväxt de närmaste åren. Vi erbjuder en inspirerande arbetsmiljö där alla är delaktiga och har ett gemensamt ansvar för att utveckla Nacka vatten och avfall AB i enlighet med affärsidé, mål och strategier samt våra värderingar att vara professionella, nytänkande och hållbara.
Är du en serviceminded administratör som vill arbeta inom kundservice? I så fall har du chansen nu - välkommen att arbeta i ett trevligt gäng i ett bolag med framåtanda och korta beslutsvägar!
Ditt uppdrag som kundhandläggare
Vad är det vi gör? När en medborgare i Nacka kontaktar Nacka vatten och avfall AB är det du och dina kollegor i kundservicegruppen som är den våra kunder först möter och därav först i kedjan att hjälpa till.
De flesta frågor inkommer via telefon eller mail och rör främst fakturor, avfallshantering, vattenmätaravläsningar och beställningar. Majoriteten av allt inkommande hanteras direkt av dig och dina kollegor på kundservice, vilket också innebär dokumentation i vårt system.
Din profil
Vi söker dig som vill att Nacka vatten och avfalls kundmottagande ska vara ett föredöme i branschen och du uppskattar att möta våra kunder på ett professionellt och serviceinriktat sätt. Du har en avslutad gymnasieutbildning och ett par års arbetslivserfarenhet från att arbeta med kundservice över telefon. Du är en trygg datoranvändare och du får gärna ha tidigare erfarenhet av att arbeta med social media. Du har en mycket god kommunikativ förmåga att uttrycka dig, både på svenska och engelska i tal och skrift.
För att trivas i rollen söker vi dig som tycker om att organisera och administrera och du bör uppskatta en omväxlande vardag med bitvis högt tempo. Som person har du lätt för att samarbeta med andra, stort tålamod och du har ett lösningsorienterat förhållningssätt.
Vi erbjuder
Vi erbjuder ett omväxlande arbete med frihet under ansvar, där du kan få utveckling i en bred och stimulerande roll med många olika kontaktytor och intressanta utmaningar. Vill du bli vår nya kollega så kommer du bli en del av ett härligt gäng med bra sammanhållning. Vi är måna om att göra ett bra jobb, men för oss är det lika viktigt att ha kul ihop.
Övrig information
Tjänsten är ett föräldravikariat på heltid med start så snart som möjligt och helst innan 2022-02-01. Vikariatet pågår fram till 2022-08-31.
Vi sitter i nyrenoverade och öppna lokaler i Finntorp med goda kommunikationer.
Urval och intervjuer kan komma att påbörjas innan ansökningstidens slut. Självklart är du dock välkommen med din ansökan fram till sista ansökningsdag den 10:e januari 2022.
Tjänsten kommer att placeras i säkerhetsklass och en säkerhetsprövning innefattande säkerhetsprövningssamtal och registerkontroll kommer att genomföras innan anställning.
Är du nyfiken och vill veta mer är du välkommen att kontakta Camilla Prising, t.f. Avdelningschef Kundrelationer på tel: 072-887 18 22.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Frida Bjerkman
08 718 75 31
Frida Bjerkman
718 75 31
Jan Setréus
08 - 718 93 00
Fredrik Kristoffersen
08 - 718 91 57
Frida Bjerkman
08 - 718 75 31
Johan Lundin, Gruppchef Investeringsprojekt
08-718 86 63
Frida Bjerkman, HR-specialist
08-718 75 31
Mats Rostö, VD
070 431 96 29
Frida Bjerkman
08-718 75 31
Fredrik Kristoffersen, Ekonomiansvarig
08 - 718 91 57