OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Den 1:a januari 2006 startade Samverkansförbundet Bromölla-Sölvesborg (Sambos) sin verksamhet. Sambos är ett helägt kommunalförbund, där båda kommunerna har möjlighet att ålägga kommunalförbundet hanteringen av kommuninterna funktioner. Sambos har bl.a. till uppgift att sköta de båda kommunernas IT-verksamhet. Vi söker dig som tycker om att arbeta med användarsupport och är intresserad av problemlösning. Du kommer att vara huvudansvarig för servicedesken där du snabbt och effektivt ska lösa problem och till viss del styra arbetet för IT-teknikerna. Frågor från kunder rör allt från de enklaste problem till mer komplicerade arbetsuppgifter. Du har minst gymnasial utbildning och har arbetat med kundrelationer och kundservice i någon form tidigare. Du har god erfarenhet och kunskap i Microsoft miljöer samt av Office-paketet, Internet mm. Förståelse för hur stora IT-miljöer är uppbyggda. Goda kunskaper i engelska, i både tal och skrift. Vi sätter stort värde på att du som person är social, serviceinriktad och ordningsam. Du är bra på att koordinera ditt och andras arbete. B körkort fordras.