OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi en driven administratör för uppdrag under 6 månader varefter anställning övergår till kund. Arbetsuppgifterna innebär att ansvara för de dagliga rutinerna på kontoret såsom faktutahantering, tidrapportering, ekonomiska avstämningar, inköp av kontorsmaterial, posthantering samt ansvar för telefonväxel och att hantera inkommande felanmälningar och arbetsordrar. Tjänsten är inledningsvis 50% men kommer att successivt utökas. Då detta är en nyinrättad tjänst finns stora möjligheter att själv påverka arbetsinnehåll och fördelning av tiden. Arbete på huvudkontoret i Norrköping ca en dag per vecka ingår också i tjänsten varför tillgång till bil och körkort erfordras. Som person är du drivande och får saker gjorda, du kan jobba självständigt och ta egna initiativ. Då tjänsten innebär mycket kundkontakter har du stark servicekänsla, är kund- och säljinriktad samt en duktig problemlösare. Erfarenhet av registrering och kontering av fakturor är ett krav, du ska vara noggrann, strukturerad samt kunna hålla ordning och reda. Lämplig teoretisk bakgrund kan vara gymnasium med ekonomisk inriktning men du kan också ha förvärvat kunskaperna genom tidigare arbete.