Kundklubbsansvarig ÖoB

Kundklubbsansvarig ÖoB

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som brinner för kundrelationer!
Som kundklubbsansvarig är du ansvarig för vår fantastiska kundklubb. Främsta målsättningen med klubben är att lära känna kunderna bättre och på så sätt stärka relevansen i vår kommunikation och våra erbjudanden för att därigenom öka försäljning, lönsamhet & kundnöjdhet. Klubben är en viktig kanal i vår centrala marknadsföring och kundkommunikation.
Huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvar:
Utveckla och driva arbetet med kundklubben med målet att öka försäljning, lönsamhet & kundnöjdhet
Rekrytera, utveckla och driva arbetet med kundklubben för att öka antalet medlemmar.
Ta fram idéer, starka klubberbjudanden och implementera samarbeten
Driva strategier och kampanjer
Analysera och följa upp statistik samt vara drivande i förslag av kommande aktiviteter

Kvalifikationer
Vi söker dig med:
Relevant marknads- eller ekonomutbildning (såsom relationsmarknadsföring, marknadskommunikation och statistik) eller motsvarande arbetslivserfarenhet.
1-3 års relevant arbetslivserfarenhet av t.ex. kundklubbar, relationsmarknadsföring, CRM-relaterat arbete, lojalitetsprogram från liknande verksamheter där erfarenhet inom retail är mycket meriterande.

Som person söker vi söker dig som är analytisk och affärsdriven. Du har ett stort intresse och känsla för vad som är kommersiellt gångbart. Du är självständig i det operativa arbetet, strukturerad och framåtriktad. Du har också förmåga att hantera flera projekt samtidigt och trivs med att samarbeta med flera delar i organisationen.
Dina egenskaper
Tjänsten efterfrågar personliga egenskaper såsom strukturerad, analytisk, drivande, flexibel och prestigelös, men också att:
Du drivs av att leverera resultat i en miljö med högt tempo och där tjänstens många kontaktytor, både internt som externt, ställer krav på att du kan formulera dig på ett professionellt sätt samt att du är representativ och affärsmässig i ditt agerande.
Du är en positiv person som sätter laget före jaget. Du har lätt för att samarbeta, du hugger i och är inte rädd för att kavla upp skjortärmarna. Du är trygg i dig själv och är inte rädd för att ta beslut.

Tjänsten är heltid/tillsvidare och placerad vid Runsvengruppens servicekontor i Skänninge där olika pendlingslösningar från t.ex Stockholm kan diskuteras.
Så vad väntar du på? =)
Valet av rekryteringskanaler för den här tjänsten är redan gjord, så vi undanber oss från all kontakt gällande annonsering och samtal från rekrytering-/bemanningsföretag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Regionchef Per Wernqvist

Varuhuschef Marcus Sahlberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ÖoB AB CHARLOTTENBERG
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 mars 2022
  • Ansök senast: 3 april 2022

Besöksadress

Charlottenbergs Shopping Center
None

Postadress

Helga Görlinsgata 1
CHARLOTTENBERG, 67332

Liknande jobb


Public Affairs Leader

25 november 2024

Public Affairs Partner

25 november 2024

6 november 2024