Kundkommunikation och försäljning

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Fibio är en av Sveriges snabbast växande mobiloperatörer.Nu söker vi en customer retention specialistsom skall hjälpa oss att ta hand om våra kunder. I uppdraget ingår detatt kontakta våra befintliga kunder, säkerställa att de är nöjda samt mersälja våra andra tjänster.
Det är ett krav att du behärskar svenska språket i både tal och skrift. Tidigare erfarenhet av försäljning eller kundtjänstarbete är meriterande men inget krav.
Vi söker en person som är
Lösningsorienterad och positiv
Förtroendeingivande och har en vilja att alltid uppnå de mål som sätts upp.
Duktig på att bygga relationer över telefon.
Har en stark vilja och god initiativförmåga

Vi erbjuder dig
Månadslön + provision
Kontinuerlig coaching.
Utbildning och utveckling.

För rätt person finns det goda möjligheter att utvecklas inom vår organisation.
Välkommen till Fibio!
Arbetstider: 08:00-17:00 måndag-fredag.
Typ av anställning: Tillsvidare (heltid)
Tjänsten tillsätts löpande. Sök därför tjänsten så snart som möjligt!
I samband med våra rekryteringsprocesser begär vi alltid utdrag från belastningsregistret.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Fibio
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 juni 2024
  • Ansök senast: 26 juni 2024

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024