OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Älskar du service? Är du en nyfiken person som gillar att jobba tillsammans med andra? Då tycker vi du borde läsa vidare!
Vad kommer du att göra?
Utan våra kunder, inget Svenska Spel! Därför är det förstås superviktigt att relationen och kommunikationen med våra kunder är på topp. Som Kundkommunikatör är du med och levererar service i världsklass till våra kunder och partners genom bland annat telefon, chatt, mail och sociala medier.
Det kan handla om allt från att hjälpa kunder att förstå hur man spelar på någon av våra produkter, hur man skapar ett spelkonto eller hur man tar en spelpaus och uttag av vinst, till att hjälpa våra partners med terminal- och lotthantering och felsökning av fysisk utrustning. Ibland dyker det såklart upp lite extra kluriga ärenden och då är det vanligt att vi är flera kollegor som hjälps åt att lösa det.
Det kan också hända att det uppstår driftproblem och då gäller det att snabbt ta till sig information om vad som hänt så att vi kan möta och informera kunderna när de hör av sig.
Nu är du förstås lite extra nyfiken på hur det är att jobba hos oss! Som tur är kan du läsa ett flertal intervjuer med Svenska Spelare här (https://om.svenskaspel.se/om-oss/mot-svenska-spelare/).
Är du den som kommer att göra det?
För att du ska trivas och klara av rollen är du en person som älskar att ge service och du delar gärna med dig av spännande idéer på hur vi löpande kan bli ännu bättre på att möta våra kunder. Du är en person som gillar att skapa och bygga relationer och trivs bäst med att jobba tillsammans med andra.
Du har minst ett års erfarenhet av arbete inom kundservice eller kundmöten och minst en gymnasial utbildning. Mycket av vårt arbete sker såklart med hjälp av datorn och därför är det viktigt att du har god datorvana, du ska även ha goda kunskaper i svenska och engelska, båda i tal och skrift samt erfarenhet av sociala medier.
Vi är Svenska Spel
Vi är modiga, nyfikna och vi strävar efter enkelhet i allt vi gör. Vi vill att spel ska vara till glädje för alla - för våra medarbetare, kunder och gäster, för idrotten och för samhället i stort. Vi sponsrar idrottsrörelsen på alla nivåer, förebygger spelproblem och låter vinsten gå tillbaka till samhället.
Ansökan och kontaktuppgifter
När du har skickat in din ansökan kommer du att få ett mail med en instruktion från vår leverantör Cubiks som innehåller ett personlighetstest och ett logiskt test. Notera att vi inte kan hantera din ansökan innan du har gjort testet.
Tjänsten är en visstidsanställning med start så snart som möjligt och som löper över sommaren 2021, med möjlighet till förlängning. Placeringsort är Visby.
Vi gör löpande urval så sök redan idag!
Har du frågor om rollen kan du ta kontakt med någon av de rekryterande cheferna Therese Liljebäck therese.liljeback@svenskaspel.se eller Fredrik Eriksson fredrik.eriksson@svenskaspel.se.
Har du frågor om rekryteringsprocessen kan du ta kontakt med Team TA på teamta@svenskaspel.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Ann-Catrine Snis
08-50895453