OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kundkommunikatör
Vi söker nu extra medarbetare till vår kundmottagning. Våra medarbetare på Marknadsavdelningen arbetar fokuserat med att bygga upp en modern förmedlingstjänst som ska tillgodose våra kunders behov. God service, tillgänglighet och enkelhet ska prägla vårt bemötande och kontakter med bostadssökande och övriga kunder.
Som kundkommunikatör arbetar du självständigt men också som en del i ett team där vi skapar en verksamhet och kultur som gör att våra hyresgäster upplever oss som en god hyresvärd. Du har även en viktig roll i kundupplevelsen då du i många fall är den första personliga kontakten kunden har med oss
Vi söker dig som:
- har förmåga att bemöta kunder och agera professionellt
- är serviceinriktad och en god kommunikatör samt har lätt för att skapa goda relationer.
- är ordningsam, har god samarbetsförmåga och stark initiativförmåga.
- ett positivt förhållningssätt och har en öppenhet inför förändringar.
- brinner för att ge god service och har erfarenhet av att möta kunder både via besök, telefon och e-post.
Som kundkommunikatör är du en servicekanal mot Topbostäders interna och externa kunder, samt agerar som länk till bolagets övriga avdelningar i kundtjänstfrågor. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består i att stötta Topbostäders kunder via telefon och e-post. Vanligt förekommande uppgifter är hantering av felanmälan och övrig administration som riktar sig internt och externt.
Tjänsten är en visstidsanställning som fortlöper fram till 2023-08-30. Topbostäder strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka.
Sista ansökningsdag 2022-10-30, men vänta inte med din ansökan då rekrytering av tjänsterna sker löpande. Ange gärna referenser och ev löneanspråk.
Vid frågor om tjänsten kontakta marknadschef Carola Ärleborg, 0970-255 21, carola.arleborg@topbostader.se
Ansökan skickas till HR:
anneli.johansson@topbostader.se e