Kundkommunikatör

Kundkommunikatör

Arbetsbeskrivning

Om företaget
AnswerOnline har sedan starten 1994 hjälpt företag med personliga svarstjänster. Det började med telefoni och har därifrån utvecklats till att även gälla mail och chatt. Idag har vi omkring 300 kunder som är spridda över hela Sverige, i flera branscher och i olika storlekar. Detta gör att arbetet blir mycket varierande.

Dina arbetsuppgifter
Arbetsuppgiften går ut på att att svara på inkommande samtal åt en mängd olika kunder. Du bemöter det inkommande samtalen utifrån varje kunds unika önskemål. Det kan vara genom att svara på frågor, registrera meddelande, koppla samtalet vidare eller bokning av tid.

Din profil
Vi tror att du/ni har detta:

• Goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift
• Goda kunskaper att hantera engelska språket i tal och skrift
• God datorvana och förmåga att sätta sig in i olika system
• Behålla lugnet och fokusera på uppgiften även när det är mycket att göra
• Ansvarstagande med hög arbetsnärvaro och samarbetsförmåga
• Hög social kompetens


Detta kan du förvänta dig av oss

Du kommer få en grundutbildning i våra system och lära dig metoder för att besvara samtal. Innan du själv börjar ta samtal kommer du lyssna och lära av dina kollegor.

Vi är 20 st anställda och tillsammans hjälps vi åt med att utveckla våra arbetssätt och kunskap för att hjälpa våra kunder. Men även för att våra privatliv och arbetsliv ska gå att kombinera.

Vi har utarbetade rutiner för kvalitet och miljö samt hög kreditvärdighet. Vi är medlemmar i Almega Tjänsteföretagen samt har kollektivavtal med Unionen.

Arbetstid
• Tjänsten beräknas starta med upplärning vid månadsskiftet nov/dec.
• Tjänsten avser 3 månader med möjlighet till förlängning.
• Tjänsten är på 80%
• Våra öppettider är vardagar 07:00-18:00, under dessa tider fördelas arbetstiden utefter ett rullande veckoschema.


Låter det intressant?

Vår samarbetspartner i den här rekryteringen är rekryteringsföretaget Premier. Har du några frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Johan Eriksson, e-post johan.eriksson@premier.com

Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se, senast söndagen den 19 november. I den här rekryteringen kommer vi arbeta med löpande urval så skicka gärna din ansökan redan idag, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Vi vill att dina ansökningshandlingar består av CV/meritförteckning och ett personligt brev, där du berättar för oss varför denna tjänst intresserar dig och vilka kompetenser som du kan bidra med. Vänligen ange även ditt löneanspråk (i kronor) och möjlig startdag.

Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV. Vi tar ej emot ansökningar via e-post.

Välkommen med din ansökan!


Om Premier
Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Vi har verksamhet på 7 orter och är idag ca 500 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal inom försäljning/marknad, ekonomi, industri, lager/logistik, teknik, HR, inköp och administration. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Premier ska lämna kvar en känsla av en overkligt bra upplevelse. Helt enkelt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Moberg
033-136806
Magnus Fagerberg
0707-85 86 37
Anders Kristiansen

Pernilla Björn
0707858638
Malin Andersson
0707-858648
Marcus Andersson
0725-133900
Anders Kristiansen
0707858647
Lisa Hed
0722-534492
Magnus Fagerberg

Magnus Lindberg
0707858642

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Premier Service Sverige AB
  • 3 platser
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 november 2022
  • Ansök senast: 20 november 2022

Besöksadress

Torggatan 5, Trollhättan
None

Postadress

Torggatan 5
Trollhättan, 46134

Liknande jobb