Kundkommunikatör

Kundkommunikatör

Arbetsbeskrivning

Vill du göra skillnad på riktigt? Är du personen som har människan i fokus och är lyhörd för kundens behov? Välkommen till oss - på Coor är du skillnaden!

Vilka är vi?

Coor är stabil arbetsgivare en varm och inkluderande kultur där du får möjligheter att utvecklas och växa i din karriär. Vi är ett innovativt företag med hög ambitionsnivå och utveckling. Vi sätter stort fokus på att leverera hög service i allt vi gör.

Vad kommer du att få arbeta med?

Som kundkommunikatör för sjukhusväxeln i region Uppsala är du den första som möter kunden när de ringer. Du hanterar många inkommande samtal, både tillsammans med kollegor och ibland helt självständigt.

Exempel på arbetsuppgifter: 


• Ta emot och besvara inkommande samtal på ett professionellt och serviceinriktat sätt
• Hantera samtal genom att effektivt lotsa dem vidare
• Ge support och svara på frågor från inringande personer
• Självständigt söka upp och använda rätt information för att ge bästa möjliga hjälp till den som ringer
• Aktivt bidra med förbättringsförslag för att utveckla vår service mot kund och vår egen verksamhet

Vem är du?

Du är en serviceinriktad person som vill skapa skillnad för människor och är lyhörd för alla som ringer in och för deras behov. Du kan hantera svåra samtal under tidspress och har förmågan att anpassa dig efter varje unikt samtal. Du arbetar effektivt och strukturerat och får nytta av det under bitvis högt tempo. Du är en lagspelare som ställer upp när det behövs men trivs lika bra med att arbeta självständigt.

Vi söker dig som har:


• Tidigare erfarenhet från växeltelefoni eller arbete inom servicebranschen är starkt meriterande.
• Du kan arbeta både dagtid även om det finns en viss flexibilitet gällande att arbeta kväll, helg och natt.
• Din svenska och engelska är god i både tal och skrift
• Du har lätt för att söka och ta till dig information via datorn och erfarenhet från att arbeta i olika system och program är ett plus

Vad erbjuder vi?


• Karriärmöjligheter och utveckling inom en växande organisation
• Introduktion för nyanställda
• Fast lön enligt kollektivavtal, inklusive årlig lönerevision
• Kollektivavtal, avtalspension, försäkringar och förmåner som föräldralön och friskvårdsbidrag
• Löpande kompetensutveckling genom interna utbildningar och kurser

Om tjänsten

Anställningsform: En tillsvidareanställning på deltid (75 %) med inledande provanställning på 6 månader.

Placering: Uppsala

Arbetstid: Vardagar, dagtid mellan kl 08:00-14:00

Tillträde: Enligt överenskommelse. Vi erbjuder en introduktion med obligatorisk närvaro under schemalagda tider på vardagar kl 09:00-15:00

Bakgrundskontroller utförs på all vår personal vid anställning, läs mer här: https://www.coor.se/karriar/rekryteringsprocessen/

Övrig information och kontaktuppgifter

Vi hanterar ansökningar löpande så sök in redan idag. För att följa GDPR tar vi endast emot din ansökan via vår hemsida.

Vid frågor om tjänsten, kontakta rekryterande chef Caroline Lundin på caroline.lundin@coor.com

All försäljning från annonssäljare och rekryteringsföretag i samband med denna rekryteringsprocess undanbedes vänligen.

Välkommen med din ansökan!

Artiklar i detta ämnet

  1. Gratis kontantkort - Hur då?

Kontaktpersoner på detta företaget

Gruppchef Mikael Larsson
08-55396181 0730-684058
Coor Service Management

Johanna Lindstedt
08-7642532
Marcus Kahanek
011-194354

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Coor Service Management
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 november 2024
  • Ansök senast: 1 december 2024

Besöksadress

Trångsundsvägen
Kalmar

Postadress

Råsundavägen 12
Stockholm, 17311

Liknande jobb


Telefonist/Receptionist till Regionens kontaktcenter i Östersund

Telefonist/Receptionist till Regionens kontaktcenter i Östersund

14 november 2024

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024