Kundkommunikatör - extrajobb

Kundkommunikatör - extrajobb

Arbetsbeskrivning

Extrajobb som Kundkommunikatör
Vill du få erfarenhet inom fastighetsbranschen och bli en del av ett ungt och snabbt växande fastighetsbolag? Ta chansen att jobba extra som kundkommunikatör hos Willhem och var med och bidra till kundbemötande i toppklass!
Hur är det att vara timanställd och jobba extra hos Willhem?
Som timanställd kundkommunikatör hos Willhem blir du en del av en härlig grupp med stark teamkänsla. Kundserviceavdelningen är placerad på Willhems huvudkontor i nya och fräscha lokaler centralt vid Avenyn i Göteborg. I vilken omfattning du arbetar beror dels på din tillgänglighet, dels på vilket behov som finns. Behovet är vanligen som störst på måndagar samt runt månadsskiften. Som timanställd täcker du även upp för semestrar och annan frånvaro. Det brukar handla om 1-2 dagar i veckan.
Oskar Robertsson, timanställd sedan 2018, berättar ”Jag trivs jättebra som timanställd på Willhems kundsupport, man möts alltid av värme, glada miner och en prestigelös stämning när man kommer in för att jobba. Som timanställd är man dessutom alltid välkommen att delta i aktiviteter utanför arbetstid vilket ytterligare stärker känslan av att man är en viktig del av teamet!”
Arbetsuppgifter
Som kundkommunikatör kommer du att vara länken mellan våra kunder och våra områdeskontor som är utspridda på 13 olika orter. Arbetsuppgifterna handlar om att på ett professionellt och trevligt sätt hantera frågor från kunder via telefon. Frågorna kan röra allt ifrån skadeanmälan på ett trasigt kylskåp till frågor om betalning. En del frågor kan du svara på direkt och i andra fall tar du emot information, upprättar ett ärende och skickar det till våra områdeskontor som tar över och hjälper kunden vidare på plats. Våra öppettider är måndag – fredag 07.15-16.00.
Personliga egenskaper
Om du är positiv, kommunikativ och har en öppen människosyn så kommer du att trivas hos oss! Vi värdesätter även att du har en hög känsla för service, vilja att nå resultat och har förmåga att känna engagemang i varje kundmöte. Du är mån om att bidra till en trevlig atmosfär på arbetsplatsen.
Erfarenhet och kompetens
För tjänsten krävs att du har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Vidare bör du ha mycket god datorvana då handläggningen av ärenden sker i flera system. Du behöver även ha erfarenhet från ett tidigare serviceyrke.
Willhems erbjudande
Hos Willhem välkomnas du till ett nyskapande bostadsbolag som kännetecknas av en framåtsträvande och hjälpsam kultur. Vi erbjuder förmåner som friskvårdstimme och ett generöst friskvårdsbidrag, kompetensutveckling och regelbundna trivselaktiviteter.
Ansökan
Välkommen med CV och personligt brev via willhem.se/jobb. För frågor är du välkommen att kontakta kundsupportchef Olli Paiamani på telefon 0729-887283. Urval och intervjuer sker löpande, men ansök gärna så snart som möjligt, dock senast den 8 november.
På Willhem jobbar vi för att både hus och människor ska må bra. Som ett av de ledande bostadsbolagen i Sverige är vår vision att skapa hyresbostäder där människor trivs och kan känna sig stolta över sitt boende. Huvudkontoret ligger i Göteborg och drygt 280 personer arbetar idag hos Willhem. Marknadsvärdet på fastigheterna uppgår till 57 miljarder och ägare är Första AP-fonden. Läs mer om oss, vår historia och våra värderingar på story.willhem.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Willhem AB Publ
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 oktober 2022
  • Ansök senast: 8 november 2022

Postadress

Larsfridsvägen 14
HALMSTAD, 30250

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024