Kundkommunikatör och kontorskoordinator

Arbetsbeskrivning

Vi söker en serviceinriktad kundkommunikatör och kontorskoordinator

"Spindeln i nätet" känns kanske som ett slitet uttryck, men det speglar verkligen exakt vad vi nu letar efter.

Är du en person som drivs av att skapa relationer, effektivisera arbetssätt och leverera service i världsklass? Vi söker nu en engagerad och självgående person som vill arbeta i en dynamisk miljö, där ingen dag är den andra lik.

Du blir en del av ett team som kännetecknas av utveckling och engagemang. Du kommer att spela en viktig roll i att skapa goda, långsiktiga relationer och verkligen göra skillnad för personer i din omgivning.


Om verksamheten
Mannersons är ett familjebolag som under drygt 130 år varit en del av Linköpings utveckling. Idag är vi en stark lokal fastighetsägare med ett komplett utbud av både lokaler och lägenheter i alla storlekar. Fastighetsbeståndet är koncentrerat till attraktiva lägen i Linköping, Norrköping och Motala.

Vi är angelägna om att hålla en hög standard i våra fastigheter och erbjuda våra hyresgäster en marknadsledande service.Hos Mannersons får du stora möjligheter att styra över ditt eget arbete och förväntas samtidigt bidra aktivt till gemenskapen i vårt stolta team.

Arbetsuppgifter
I denna roll har du har huvudansvaret för serviceärenden, kommunikation i allmänna hyresgästfrågor, passersystem och nyckelhantering samt att medverka till att skapa en god arbetsmiljö på vårt kontor.

I arbetsuppgifterna ingår bland annat att:

Bemanna vår reception och fungera som första kontaktpunkt för besökare
Administrera inkomna serviceanmälningar från våra hyresgäster
Hantera den administrativa processen vid in- och avflytt från lägenheter och lokaler
Ansvara för system och hantering av nycklar och passersystem för hyresgäster och entreprenörer
Allmän hyresadministration och uppdatering av kunduppgifter
Administrera underhållssystem, uppsägningar, trapphuslistor och parkeringar
Ansvar för att hyra ut förråd, p-platser och garage och vara behjälplig vid visningar och besiktningar
Vara en central roll till att kontoret fungerar smidigt i vardagen, genom att koordinera beställningar, hålla ordning och reda mm



Din profil och dina personliga egenskaper
Vi söker dig som har arbetat med liknande uppgifter eller på annat sätt har fått kvalifikationer som är lämpliga för denna tjänst och som passar in i Mannersons familjeföretagsprofil.Därför lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet.

Vi söker dig som är initiativrik, ansvarstagande och prestigelös och som har en god förmåga att planera och prioritera arbetsuppgifter med en god struktur.

Du drivs av att skapa relationer till andra vilket innebär att du är lyhörd för andra människors behov och önskemål.Du har en god social kompetens och en stark vilja att bidra till att skapa en bättre vardag för både hyresgäster och dina medarbetare.

Du har erfarenhet av att arbeta med administrativa system och digitala verktyg, och du hanterar enkelt övergången mellan olika plattformar och uppgifter under arbetsdagen

Kanske allra viktigast är att du har en stark vilja att ständigt utveckla både dig själv och ditt arbete. Du är nyfiken och strävar alltid efter att hitta bättre, smartare och mer effektiva sätt att arbeta på.

Information och ansökan
Sista ansökningsdag för tjänsten är 2024-10-22.

Du söker tjänsten genom att registrera din meritförteckning och ett personligt brev i vårt rekryteringsverktyg.

I denna rekrytering tillämpar vi ett löpande urval och rekommenderar dig därför att skicka in din ansökan så snart som möjligt.

Eventuella frågor om tjänsten ställs till Uthyrnings- och Marknadschef Jessica Lundmark på 013-495 69 50.

Vid frågor om rekryteringsprocessen kontakta Emil Linnerman på 0760-21 46 21.

Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Mannersons Fastigheter
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 september 2024
  • Ansök senast: 21 oktober 2024

Liknande jobb


22 november 2024