Kundkommunikatör till Apotek Hjärtats kundservice

Kundkommunikatör till Apotek Hjärtats kundservice

Arbetsbeskrivning

Om Apotek Hjärtat Apotek Hjärtat vill ge varje kund en bättre hälsa och ett större välbefinnande genom ett personligt bemötande, ett brett sortiment och utökade tjänster. För att komma dit krävs det att vi är nyfikna nog att se vad våra kunder behöver. Och att vi arbetar tillsammans för att testa nya vägar och genomföra kreativa idéer. Du kommer att trivas hos oss om du vill vara med och välja väg. Både när det gäller Apotek Hjärtats framtid- och din egen. För på Sveriges största privata apotekskedja är inflytande på riktigt. Varmt välkommen till apoteket med hjärta!

Apotek Hjärtat är Sveriges största privata apoteksaktör med nästan 400 apotek runt om i landet. Omsättningen är cirka 13 miljarder kronor och vi är en del av ICA gruppen.


Därför ska du jobba hos mig, Gruppchef Kizho berättar

 

Välkommen till vårt fina Apotek på Hjärtats Kundservice. Vi söker nu en ny kollega till kundservice som brinner för att leverera ett kundmöte i världsklass över både mejl, chatt och samtal. 

Hos oss välkomnas du till ett glatt gäng på 27 medarbetare som jobbar på plats i Solna. Du kommer få en gedigen upplärning och hjälp av erfarna kollegor tills du är självgående. Teamet har hög trivsel och hjälper varandra i arbetet, hos oss möts du av en härlig gemenskap med mycket skratt och glädje.

För mig som chef är det viktigt att du är en teamspelare, flexibel och gillar att ha roligt på jobbet. Jag finns vid din sida för att stötta, utmana och ge goda råd.

 

Så här jobbar en kundkommunikatör på Hjärtats Kundservice

På Kundservice jobbar vi dagligen med att ge våra kunder bästa servicen kring e-handelsärenden. Det dagliga arbetet innebär att du är länk mellan kunden, apoteken, E-apoteket och lagerpersonalen, du kommer bland annat att besvara reklamation- och garantiärenden, fakturahantering, hantera kunders orders som t ex att uppdatera ändringar, samt svara på frågor om produkter till både återförsäljare och privatpersoner.

Då vår absoluta målsättning är att leverera branschens bästa kundservice har rollen mycket högt ställda krav på din kommunikativa förmåga. Inget fall är det andra likt och vi ser därför att du har en väl utvecklad förmåga att situationsanpassa ditt arbetssätt.

Två saker kommer att vägleda dig, vilket Hjärtat apotek du än jobbar på: Hjärtats Arbetssätt, vår arbetsmetod av enhetlighet, samt våra värderingar - Enkelhet, Engagemang och Entreprenörskap.

 

Huvudsakliga arbetsuppgifter är bland annat:

Hantering av inkommande samtal, chatt och mail
Hantering av reklamationer
Hantering av leveransinformation
Information om sortimentet
 

 

Det här är du!

Är ansvarstagande, noggrann och lösningsorienterad
Vi söker en datorvan och självständig person som trivs med att jobba i högt tempo.
Du är duktig på att kommunicera pedagogiskt och kan uttrycka dig väl i både tal och skrift på såväl svenska som engelska.
Du behöver kunna hantera många arbetsuppgifter parallellt.
Du har ett strukturerat arbetssätt där du ser till att saker blir gjorda, och du tycker det är kul att ständigt förbättra och utveckla hur vi arbetar
 

Meriterande:

Tidigare arbetserfarenhet inom e-handel eller kundservice
 

Tjänsten är placerad på Apotek Hjärtat och hela ICA gruppens supportkontor på Kolonnvägen 20.

Våra arbetstider är måndag-fredag 08:00-20:00 Lördagar 9:00-14:00

Tjänsten är en tillsvidareanställning, provanställning kan komma att tillämpas. Tillträde enligt överenskommelse.

 

 

Varför bli en del av Hjärtat?

På Hjärtat erbjuder vi dig ett jobb i ett innovativt företag som växer! Vi är en platt organisation där du kommer att ha ett nära samarbete med dina kollegor och chef.

Är du nyfiken på att veta mer om hur det är att jobba på Hjärtat? Lyssna gärna på vår  podd !

Vi på Hjärtat strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar därför sökande med olika bakgrund! Rekryteringen sker löpande och därav kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. All extern hjälp med rekrytering undanbedes.

 

Kontaktpersoner:

Kizho Nawroz
mob: +46 0703161236

Kontaktpersoner på detta företaget

Christina Bries
+46 0767246085
Sara Elfving
+46 104991469, +46 722150200
Sahand Ebadi

Zozan Hocaoglu
+46 010-4991332, +46 070-9122580
Matti Yacob
+46 72-5716580
Paulina Lundström
+46 0709122564
Marianne Jansson
+46 11143170, +46 702810257
Camilla Olsson
+46 709122590
Joakim Dahlgren
+46 070- 9122563
Lena Jacobsson
+46 702954595

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Apotek Hjärtat
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 september 2022
  • Ansök senast: 27 oktober 2022

Besöksadress

Solna Torg 19, 6 tr
None

Postadress

Solna Torg 19, 6 tr
Solna, 17145

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024