Kundkommunikatör till Ombudssupport

Arbetsbeskrivning

AB Svenska Spel Ombudssupport är Svenska Spels telefonsupport för de ca 6500 ombud och ett snabbt antal växande föreningar som säljer våra spel och lotter.Nu söker vi en kundkommunikatör till Visby.Arbetet på ombudssupport innebär att du besvarar frågor och löser problem via telefon och mail om t.ex. spel, teknik och ekonomi.På ombudssupport tar vi emot och besvarar ca 2000 ärenden i veckan från våra ombud i spelbutiker och föreningar.Vi finns tillgängliga för ombudens frågor 365 dagar och har även hand om materialbeställningar till butikerna.Vi söker dig som har mycket god datorvana och är intresserad av teknik.Du är utåtriktad, framåt och trivs att arbeta i grupp.Du har vana från telefoni- och kundservice, har en hög effektivitet, gillar ordning och reda och har förmågan att skapa goda relationer.Det är en fördel om du har kännedom om våra produkter samt är intresserad av sport och spel.Du är flexibel både vad gäller arbetsuppgifter och arbetstider; såväl dag-, kvälls- och helgtjänstgöring förekommer.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ann-Catrine Snis
08-50895453

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Svenska Spel
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 10 mars 2009
  • Ansök senast: 9 maj 2009

Besöksadress

Norra Hansegatan 17
None

Postadress

None
., .

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010