OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Proffice, med erfarenhet av framgångsrika och innovativa bemanningslösningar sedan 1960, arbetar med personaluthyrning, rekrytering, outsourcing samt karriär- och utvecklingsprogram inom en mängd yrkes- och verksamhetsområden. Som en progressiv och oberoende aktör arbetar vi för en modern och framgångsrik arbetsmarknad i hela Norden. Ditt arbete som kundkommunikatör innebär regelbundna kontakter via inkommande telefoni, där det är viktigt att du rätt uppfattar och återger det som samtalspartnern säger. Arbetet innehåller administrativa uppgifter men att presentera tjänster och analysera kundens behov ingår som en självklar del i arbetsuppgifterna. Du har även kundkontakter via fax och mail. Du är utåtriktad, resultatorienterad och tycker om att arbeta mot uppsatta mål. I kontakten med andra - såväl kunder som arbetskamrater - känner du dig säker och visar engagemang och intresse. Du är strukturerad och kan planera ditt arbete där kvalitet för dig är en självklarhet. Som kundkommunikatör har du förmåga att anpassa dig till nya situationer. Har du erfarenhet av kundkontakter och försäljning med hög servicekänsla är det meriterande. Du har gymnasiekompetens, goda kunskaper i svenska språket såväl i tal som skrift samt engelska. Du har datorn och telefonen som dina arbetsverktyg varför det är viktigt att du har goda datakunskaper och lätt för att kommunicera via telefon. Introduktionsutbildning genomförs. Inom tjänsten finns goda utvecklingsmöjligheter med möjlighet till anställning hos kund. Tillträde snarast.