OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för kundservice? Då har vi jobbet för dig! Just nu söker vi nya kundkommunikatörer till Vattenfall. Ett socialt, utvecklande jobb där telefonen och datorn är ditt främsta redskap. Låter detta intressant? Sök tjänsten redan idag!
Hur är företaget där jag kommer att jobba?
Vattenfall jobbar aktivt för en trivsam arbetsplats där personal och välmående står i fokus. Du kommer att jobba i trevliga lokaler med ett professionellt och positivt team som brinner för att ge kunden den bästa upplevelsen.
Vad betyder tjänsten för företaget?
Du kommer att representera Vattenfall och vara deras ansikte utåt. Du spelar en viktig roll för företaget då du dagligen har kontakt med deras kunder. Tack vare din professionella hjälp med svar på frågor bidrar du med att stärka förtroendet för företaget samt hjälper dem att utvecklas på bästa sätt.
Arbetsuppgifter;
* Svara på inkommande samtal från kunder och besvara deras frågor via telefon och e-post.
* Arbeta med merförsäljning i syfte att ge kunden ett mervärde.
Vad måste jag kunna innan jag börjar som kundkommunikatör?
* Ha fullständiga gymnasiebetyg
* Du kan börja jobba vecka 4
* God datorvana samt vana att jobba med olika system samtidigt
* Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
* Kunna jobba mellan 8.00-17.00 samt 9.15-18.15 vardagar
* Du trivs med merförsäljning och att jobba mot mål
* Mycket meriterande om du behärskar arabiska, finska eller tyska
* Meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbeten inom service/försäljning med telefon som verktyg
Vilka personliga egenskaper är viktiga?
Vi tror att du som person har en god kommunikativ förmåga, brinner för service och motiveras av att jobba mot företagets uppsatta mål. Vi tror även att du som person är lyhörd, gillar utmaningar och vill utvecklas i en roll som kundkommunikatör.
Hur söker jag jobbet?
Det är lätt! Klicka på ansökningsknappen. Registrera ditt CV via www.manpower.se. Notera att vi inte tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.
Har du frågor kring tjänsten?
1. Få snabbast svar genom att läsa vår https://www.manpower.se/swe/jobbsokartips/hjalp/" target="_blank">Frågor och svar
2. Jag kan också nås på telefon 08-4523317
3. Slipp telefonkön och få svar snabbt genom att maila mig på >
Varmt välkommen med din ansökan!
Vad händer när jag skickat in min ansökan?
Vi läser igenom ansökningar löpande. Du kan enkelt se om din ansökan kommit in genom se om annonsen finns under Ansökningar på https://login.manpower.se/candidatelogon?returnurl=https://www.manpower.se/checkregistration/?returnurl=https://www.manpower.se/swe/min-sida/" target="_blank">Min Sida.
Gilla oss på http://www.facebook.com/manpowersverige">Facebook!
Vad kan ni erbjuda mig?
* Chansen att skaffa värdefull arbetslivserfarenhet som du har med dig i framtiden
* Ett stort och ovärderligt kontaktnät
* Friskvårdsbidrag
* En personlig konsultchef som är med dig under tiden du är uthyrd till kund
* Tryggheten av att omfattas av kollektivavtal med unionen som ger dig avtalsenlig lön, semesterersättning, ob-tillägg, pension samt försäkring från oss under uppdraget.