OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företagspresentation InfoTorg är Sveriges ledande leverantör av besluts- och affärskritiska upplysningar och tjänster.Via dem får företag, förvaltningar och myndigheter sekundsnabbt tillgång till nyheter inom juridik och fakta om alla personer, företag, fordon och fastigheter i Sverige.InfoTorg erbjuder upplysningar direkt från officiella källor och kan därmed förse sina kunder med marknadens vassaste beslutsunderlag.Informationen levereras integrerat i kundernas system, via register eller webben.InfoTorg AB ingår i Bisnodekoncernen som finns i 19 länder och har 3000 medarbetare.På företaget arbetar idag 72 personer på kontoret vid Sveaplan i Stockholm. Tjänstebeskrivning InfoTorg tar nu hem sin kundtjänst efter att ha haft den hos en extern leverantör.Detta görs för att ytterligare stärka företagets kundrelationer genom att arbeta strategiskt med ännu större kundfokus och kundinsikt.Kundkommunikatörerna blir en mycket viktig funktion för att vi ska nå våra affärsmål.InfoTorgs kundkommunikatörer ska arbeta proaktivt med kunddialogen, merförsäljning och få ett ökat användande av företagets tjänster.Dessutom blir deras roll att återföra kundinsikterna till affärsutvecklingen och säljavdelningen.Genom att alltid visa kunderna sitt fulla engagemang får därmed kundkommunikatörerna en viktig och central del i kundrelationsarbetet. För att vara kundkommunikatör på InfoTorg är det viktigt att du vill vara med och bygga upp företagets kundtjänstavdelning och känner delaktighet i att InfoTorg når sina mål.Dina arbetsuppgifter kommer att vara centrerade kring InfoTorgs kundleveranser och kundförvaltning, vilket innebär mycket kontakt med kunder och användare via telefon och e-post.Det är din uppgift att kunder och användare får den hjälp de behöver och samtidigt får information om ytterligare innehåll och funktioner som InfoTorg erbjuder.Andra arbetsuppgifter som förekommer är registeruppdateringar av kundavtal och användarbehörigheter samt att svara på frågor angående InfoTorgs produktutbud, kurser och utbildningar. Krav på person Vi söker dig som brinner för service och har erfarenhet av arbete i kundtjänst.Du har god kunskap inom MS Office och det är meriterande om du tidigare har arbetat med någon form av affärssystem.Vi ser gärna att du är driven, framåt och har en positiv inställning som vittnar om att det mesta är möjligt.Som person agerar du professionellt i ditt arbete vilket innebär att du strukturerat utför ditt arbete med noggrannhet och engagemang.Som person är du även ödmjuk, kontaktskapande och trovärdig. För att arbeta som konsult på PerformIQ är det meriterande om du har tillhört föreningslivet/idrottsrörelsen.Ange gärna vilken aktivitet du har utövat i din ansökan.Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ, men arbeta hos InfoTorg. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Martina Hansson
Martina Hansson
Alexandra Berg
0733537520
Alexandra Berg
073-3537520
Alexandra Berg
Erica Owen
Alexandra Berg