Kundkommunikatörer till Vattenfalls kundtjänst

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Som kundkommunikatör på Vattenfall hjälper du kunden tillrätta genom att svara på frågor via såväl telefon som e-post och ger bästa möjliga service i alla lägen. Arbetet innehåller administration och merförsäljning så det är viktigt att du trivs i en resultatinriktad miljö. Som nyanställd får du en gedigen introduktion med utbildning i Vattenfalls tjänster, produkter och affärssystem. Till din hjälp har du också duktiga coacher, kollegor och mycket konkurrenskraftiga produkter.

Kundföretaget
Vattenfall Kundservice är en nordisk organisation inom Vattenfallkoncernen som ser till att över en miljon kunder får en service i världsklass. I Vattenfalls svenska verksamhet finns ca 250 medarbetare i Stockholm och Umeå som arbetar för att överträffa våra kunders förväntningar. Kunderna består av privatpersoner, energibolag, industrier och andra företag.

Läs gärna mer på: vattenfall.se

Din profil
För att trivas i tjänsten gillar du utmaningar och motiveras av att jobba mot uppsatta mål. Du har lätt för att skapa kontakt och använder telefon och dator obehindrat som dina dagliga arbetsredskap.
Vidare är du serviceinriktad känner engagemang och en vilja att skapa en komplett lösning utefter kundens behov redan vid första samtalet. Det är viktigt att du har förmågan att vara lyhörd och att du som person är ansvarsfull, förtroendeingivande och har ett professionellt bemötande. Du är social men samtidigt noggrann och effektiv i ditt arbete.

Krav för tjänsten:
Slutbetyg från gymnasiet
Tidigare erfarenhet av service
Mycket goda datorkunskaper
Flytande svenska i både tal och skrift

Meriterande för tjänsten:
Det är mycket meriterande om du talar tyska, finska eller arabiska.

Uppdragsgivare: Anställd hos MAGNA och uthyrd till Vattenfall
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Vardagar 08:00-17:00 samt 09:15-18:15
Start: 8/5 2017
Ort: Umeå

Känner du igen dig i ovanstående beskrivning är du välkommen med din ansökan. Ansöker gör du enkelt genom att registrera dig på www.magna.se Där laddar du upp ditt CV/Personligt brev och motiverar varför vi ska anställa just dig. Urval och intervjuer kommer att ske löpande så ansök till tjänsten redan idag. Observera att vi ej mottar ansökan via mail.


Vårt företag
MAGNA är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.

Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning.
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!

Kontaktpersoner på detta företaget

Emma Henriksen

Louisa Björklund

Frida Bergman

Marcus Nilsson

Marcus Nilsson
076-6778778
Christian Vikander
070 512 49 15
Christian Vikander
08 - 121 502 04
Jessica Tollstoy

Johanna Lindholm

Ann-Sofie Widlund Stendalen
08-501 685 11

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MAGNA AB
  • 8 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 13 april 2017

Besöksadress

Industrigatan 4A, Stockholm
None

Postadress

Industrigatan 4A
Stockholm, 11246

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024